czwartek, 25 stycznia 2024

Dzie艅 udany 馃槉

Rano dokumentacj臋 opracowa艂am i wys艂a艂am.
Wieczorem za艣 uda艂am si臋 na 艂owy, kt贸re okaza艂y nadzwyczaj obfite 馃槉

Mi臋dzy innymi czeka艂y na mnie dwa pi臋kne, grube, czy艣ciutkie, pachn膮ce koce z we艂ny wielb艂膮dziej :)))
Cude艅ko! Takie co艣 kosztuje kilkaset z艂otych w sklepie. :) A ja uwielbiam naturalne materia艂y, w tym oczywi艣cie we艂n臋 :) Przyda si臋 na moje chore stawy do ich wygrzewania :) Czyli reasumuj膮c mo偶na powiedzie膰, 偶e B贸g mnie kocha skoro zaprowadzi艂 mnie do tych bezcennych skarb贸w :)

4 komentarze:

  1. A serio co ci si臋 trafi艂o tym razem? Mebel, co艣 do jedzenia, jaki艣 zwierzak czy te偶 jaki艣 materia艂 do szycia?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W sumie wszystkiego po trochu, ale mebla nie odebra艂am niestety. Za to pyszne ciastko i kurczaczek mi si臋 trafi艂y, ksi膮偶ki ogrodnicze oraz... dwa fantastyczne wyroby z we艂ny wielb艂膮dziej :)

      Usu艅
  2. Dwa pi臋kne, grube, czy艣ciutkie, pachn膮ce koce z we艂ny wielb艂膮dziej :)))
    Cude艅ko! Takie co艣 kosztuje kilkaset z艂otych w sklepie. :) A ja uwielbiam naturalne materia艂y, w tym oczywi艣cie we艂n臋 :) Przyda si臋 na moje stawy do ich wygrzewania :) Czyli reasumuj膮c mo偶na powiedzie膰, 偶e B贸g mnie kocha skoro zaprowadzi艂 mnie do tych bezcennych skarb贸w :)

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!