wtorek, 2 stycznia 2024

Jedno zadanie na dzień :)

Dzisiaj mam w planie wykonanie jednego dzieła. Ten dzień chcę mu poświęcić. Skupić się właśnie na tym dziele.

Obudziłam się wcześnie obudzona zawziętym budzikiem :) Skoro mnie obudził, to obudził. Ale jeszcze powinnam dospać, bo wczoraj w nocy bardzo późno poszłam spać. Trzeba skończyć z tymi nocnymi aktywnościami, bo potem dzień mam zarwany.

Przy okazji mam zamiar trochę posprzątać w pokoju i ugotować w kuchni obiad.

Trzeba w końcu dostać się do pralki i wyprać ciuchy i koce. Ale to tak w przerwie pracy nad dziełem. Wykonanie dzieła to dzisiaj sedno tego dnia.

1 komentarz:

  1. Co to za działo znaczy dzieło że musisz aż tak mocno się skupić? To jakieś wybitne arcydzieło czy takie bardziej normalne? To przykre że nie możesz dostać się do pralki ale życzę Ci żebyś dostała się w końcu do tej pralki. Powodzenia w ukończeniu swego dzieła!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!