piątek, 1 lipca 2022

Upierdliwa pizda dalej mendzi pod moimi postami

Pisze mi pod moimi postami jakaś upierdliwa, żydowska pizda (pierdoli o rzekomej ksenofobii, a wiadomo jaka nacja szerzy brednie o rzekomej ksenofobii Polaków), że ona mi będzie "patrzyła na ręce" i donosy na mnie słała, aby mnie pozbawić kur i kotów.

Nie kurwo, nie będziesz mi wtryniać swego żydowskiego, terrorystycznego nochala w moje polskie życie, bo po prostu przestanę o nim pisać.

Ewentualnie założę tajny pamiętnik offline i tam będę sobie robić notatki ku pamięci.

Jak pisałam wcześniej - pisanie bloga zajmuje czas i zabiera energię,  potrzebną mi na pisanie pism procesowych i administracyjnych, więc przekieruję moją uwagę na tematykę prawniczą, na której mogę zarobić.

Poza tym znudziło mi się karmienie zawistnych paszczurów treściami z mojego życia. Nie zasługują na to, by się z nimi moim życiem dzielić.

11 komentarzy:

  1. Jeśli znasz historię to wiesz ze naród żydowski i Żydzi bardzo cierpieli w ostatnim czasie więc dlaczego piszesz o kimś żydowska pizda? Polacy też nie byli w porządku wobec Żydów też to chyba znasz w historii ? Widzisz chyba co się dzieje w ostatnim czasie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro Ci wyprostuję wiedzę na temat Żydów i tego co zrobili i robią Polakom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polacy cierpią przez Żydów od ponad pół wieku, ponieważ od ponad pół wieku Żydzi okupują Polskę i znęcają się nad Polakami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okupacja Polski przez Żydów trwa od 1945 roku do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Katyniu Żydzi wymordowali polską inteligencję, 20.000 bezbronnych Polaków. 😥

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wojnie nadal urządzali polowania na Polaków, na polskich żołnierzy i ich mordowali, a więźniów torturowali w licznych więzieniach w całej Polsce, nawet nad ciężarnymi kobietami się znęcali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały okres komuny to był terror żydowski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po transformacji urządzili się w Polsce kosztem Polaków, przejęli majątek narodowy Polaków i żyją jak pączki w maśle, a Polakom ciągle podwyższają podatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Arabowie postrzegają Polskę jako kraj żydowski, kontrolowany przez Żydów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żydzi kolaborowali z Sowietami przeciwko Polakom i zostali przywiezieni do Polski by gnoić naród polski. Sfałszowali wybory w Polsce i fałszowali je latami. Przejęli Polskę całkowicie i są u władzy nadal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żydzi siedzą głęboko zakorzenieni we wszystkich strukturach państwa. Fałszują historię by wyłudzić przywileje i majątek narodowy Polaków którego jeszcze nie przejęli.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!