sobota, 23 lipca 2022

Wstał piękny dzień, a wraz z nim wstała piękna Isabelle 😊

Póki co - poranek rześki. Myślę, jakby tu pożytecznie zagospodarować ten dzień.
Wczoraj ugotowałam pyszny kompot z czarnej porzeczki, zupę jarzynową i zaparzyłam zieloną, ziołową herbatę.

Upał wczoraj był nieznośny, ale za to mocno podgrzał wodę do kąpieli i mycia naczyń.

Jeśli dzisiaj będzie taki upał jak wczoraj, to ciasto na chleb mi ładnie wyrośnie. 😊

Może dzisiaj okna umyć?
W planie jest odchwaszczanie, sianie, sadzenie, koszenie, naprawianie, sprzątanie.
Świeże kwiaty trzeba przynieść do domu i stajni 😊

Wczoraj pościeliłam sobie łóżko w stajni.
Jeszcze moskitierę trzeba zawiesić i można spać 😊

Już koniec lipca, a ja jeszcze nie miałam czasu, by książkę poczytać... Ale to się zmieni.
W stajni sobie uszykuję miejsce do czytania.
Będę miała fajny widok i dużo tlenu 😊

Wpierw jednak trzeba posiać i posadzić co się da 😊

Myślę, że dopiero w sierpniu będę miała czas by czytać.

3 komentarze:

  1. Serbio jest szansa dla ciebie na niezłe pieniążki . Ty chyba mieszkasz w Czuktach z tego co widać - jak wiesz coś na ten temat to może być kasa - w sam raz na droższe książki . ....Witam i Proszę o pomoc !! NAGRODA ZA WSKAZANIE 1000 PLN!! Wczoraj na łowisku Czukty skradziono nam sprzęt wędkarski wiemy że Samochód którym sie poruszają owi sprawcy to Passat i prawdpopodobnie pochodzą z Lenart koło Olecka. Jeśli ktoś będzie slyszał lub da znać gdzie sprzęt sie znajduje NAGRODA 1000 PLN. Sprawa już zgłoszona chyba że czyta to własnie sprawca tego czynu to jeśli to czytasz napisz do mnie możesz oddać sprzęt i będzie po sprawie. Zapis z monitoringu jest też zabezpieczony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wczoraj jakieś głosy męskie ktoś łaził po polach w pobliżu

    OdpowiedzUsuń
  3. Te głosy to tak słyszałam od strony pola Sawickiego i łowiska.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!