niedziela, 31 lipca 2022

Kuchnia wysprzątana

Przez ten deszcz ☔ wysprzątałam kuchnię 😒
Cały dzień pada i jest zimno.
W kuchni zrobiło się przestronnie, gdy przeszedł przez nią tajfun "Indianka" 😊
Kuchnia została przemeblowana i wysprzątana.

Zjadłam żółtka, a kotom dałam białka.

Na czystym stole leżą badyle do pocięcia na herbatę.

Już 16.00. Na dzisiaj mogę skończyć pracę.
Niestety nic dzisiaj nie posiałam ani nie posadziłam. Za to rozmnożyłam pelargonie i mam teraz cztery. Wszystkie kwitną 😊
Postawiłam je na parapecie w kuchni.

10 komentarzy:

  1. Iza, czy wiesz, że jajko można ugotować? Nie trzeba go jeść prosto z grzędy

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać, że jeszcze nie wytrzeźwiałeś po weekendzie, bo zadajesz idiotyczne pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Indianko po co ty oddzielasz białka od żółtek ? Białka są zdrowsze niż żółtka ? Jeśli masz cholesteerol wysoki a z twoich info wygląda że tak to nie powinnaś jeść za dużo żółtek . Ile jesz jajek tygodniowo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie wiadomo o wysokim cholesterolu. Żółtka są mega zdrowe i pożywne.

      Usuń
    2. Serbio poczytaj o żółtkach - Spożywanie żółtek jaj ma także i swoje ujemne strony, w tym: 
      zawartość cholesterolu – żółtko jest źródłem w przybliżeniu 213 mg cholesterolu, podczas gdy lipoproteiny żółtka zawierają ⅔ złego cholesterol LDL a zatem 142 mg. Zalecane dzienne spożycie cholesterolu HDL i LDL to 300 mg, co oznacza, że jedno jajko dziennie dostarcza w przybliżeniu 66% dziennego spożycia cholesterolu.kalorie – jajecznica z 3 jajek mas około 225 kcal. Jeśli więc liczysz dzienne spożycie kalorii, należy brać pod uwagę wartość kaloryczną żółtka jaj.tłuszcz – w jajkach znajdziesz niezbędne kwasy tłuszczowe omega-3 , które są tłuszczami zdrowymi, ale oprócz nich, jajko jest też źródłem kwasów nasyconych. Spożycie jajecznicy z 3 jajek równa się 15 gramom tłuszczu, z których w przybliżeniu 5 g to kwasy nasycone.

      Usuń
    3. Znowu lekcja nieodrobiona!
      Pan dietetyk na moim blogu szczegółowo opisał walory jaj. Reasumując jaja są super i należy je jeść!

      Usuń
  4. Tajfun Indianka ho ho jakie szkody urządził ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajfun "Indianka" energicznie wysprzątał kuchnię ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ten huragan wysprząta gabinet tak jak kuchnię bo sprzątasz ten gabinet już kilka tygodni. :)

      Usuń
  6. Gabinet jest generalnie wysprzątany ale wymaga jeszcze dopracowania

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!