piątek, 29 lipca 2022

Podniosłam malwy

Podniosłam do pionu czterometrowej wysokości malwy. Podpięłam je sznurkiem do płotu. Znacznie lepiej się teraz prezentują. Tworzą cudny, barwny szpaler przy wewnętrznej drodze gruntowej gospodarstwa.

Podlałam topinambury i porzeczki oraz morele.

Zebrałam trzy kilo różowych, młodych ziemniaczków. Jutro je ugotuję na obiad.
Jak wspaniale mieć swoje uprawy ziemniaków. Za rok posadzę ich więcej.

Moje koty bawią się na moim łóżku.

Jeden z kogutów chyba jest pedziem. 😝
Zupełnie nie interesuje się kurami.

8 komentarzy:

  1. Niedawno sadziłaś ziemniaki i już kopiesz do jedzenia ? Ziemniaki muszą dojrzeć . Bajki chyba piszesz - niezła z ciebie pipi lansztrumpf. I co zrobisz teraz z tym kogutem pedziem? Niedawno pisałaś że nie interesują cię zboczeńcy . Ciekawa sprawa .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pedzia zjem jak nie zacznie bzykać kur

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że nie odrobiłeś lekcji, albowiem pisałam dużo wcześniej o tym, że Brunhilda w zeszłym roku niedokładnie zebrała ziemniaki i te które zostały w ziemi wykiełkowały i urosły krzaki. Niektóre są już prawie gotowe do zbioru.

    Zaś nowe ziemniaki posadziłam niedawno. Zostaną w ziemi na przyszły rok. Wcześnie wykiełkują na wiosnę i urosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indianko ale zazwyczaj nie sadzi się ziemniaki po ziemniakach . Ale tutaj żeby nie skłamać zdania są podzielone. Jedni uważają tak a drudzy inaczej . Nie może być tak że Brunhilda nie zebrała ziemniaków w tamtym roku i w tym roku wyrosły nowe . Jako wybitnie wybitna hodowca powinnaś takie rzeczy wiedzieć . Nie powinno się uprawiać ziemniaków na tym samym stanowisku rok po roku, gdyż wtedy znacznie gorzej plonują i zapadają na choroby.

      Usuń
    2. Anuaki, drogi kosmito, ziemniaków nie sadzi się w tym samym miejscu, to prawda. Ale skoro same wyrosły i zaplonowały różowymi, zdrowymi ziemniaczkami to co zrobisz? Możesz tylko zazdrościć mi pysznego, ekologicznego obiadu 🙂

      Usuń
    3. Jeśli myślisz że ci zazdroszczę to chyba ocipiałaś !

      Usuń
    4. Ja nie tylko myślę, ja jestem PRZEKONANA 😎

      Usuń
  4. Tych ziemniaków to mam niewiele, zaledwie kilka krzaków, ale dobre i to. Nie muszę człapać do sklepu do wsi by zjeść ziemniaka. Tyle co na obiad dla mnie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!