środa, 27 lipca 2022

Szukajcie, a znajdziecie!

Zawzięłam się, by znaleźć pewien dokument pilnie mi potrzebny, który przepadł.  Przekopałam wiele papierów i nic. Zupełnie nie pamiętałam, gdzie ten dokument włożyłam. Tam, gdzie powinien być - nie było go.

Wreszcie zabrałam się za systematyczne porządkowanie podręczników, książek, segregatorów, teczek. Ile tego! 😌 Opróżniłam dwie półki w przeszklonej gablocie. Umyłam je. Ustawiłam segregatory na nich.

Wyniosłam część książek niezwiązanych tematycznie z moim aktualnym fokusem.
Ustawiając te książki w sypialni, zajrzałam do niewielkiego kartonu. Przejrzałam stertę teczek i tam, wśród teczek... znalazłam w przezroczystej koszulce poszukiwany dokument! W sumie znalezienie tego papierka zajęło mi cały dzień. Ale jest!
Mogę go użyć! 😊

Zaś papiery wszystkie trzeba przejrzeć i uporządkować tak, by wszystko co w nich jest było łatwe do znalezienia.
Jest co robić!

Ale najpierw muszę skończyć prace ogrodowe. Na dziś koniec pracy. Już 18.00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!