poniedziałek, 25 lipca 2022

Stronę hejterską założył stalker

Stronę hejterską na Facebooku o nazwie "Rancho de syf" założył i prowadzi pięćdziesięciodwuletni Bernard Andrzej Sobolewski, robotnik sezonowy pracujący za granicą na budowach. Mści się on na mnie za odrzucenie jego zalotów ponad 10 lat temu.

Z zemsty pomawia mnie, szkaluje, rozpowszechnia nieprawdziwe informacje na mój temat i mojego gospodarstwa i zwierząt, kopiuje i przekręca treść moich wpisów na blogu, nastawia przeciwko mnie ludzi, podszywa się pod moje gospodarstwo, celowo wprowadza ludzi w błąd, rozsyła donosy do różnych instytucji i powoduje najścia na mój dom i gospodarstwo.

Jego żona Anna Monika Sobolewska też bierze czynny udział w hejtowaniu mnie, bo wmówił jej, że on u mnie rzekomo pracował.

Typ u mnie nigdy nie pracował. Przyjechał by się wygodnie zakotwiczyć u majętnej włościanki. Gdy został wyproszony, ponieważ nie dotrzymał warunków umowy (miał remontować dom, a nie się ślinić do włościanki) wrócił skruszony do swojej porzuconej kobiety Anny Moniki i długo się przed nią kajał robiąc z siebie ofiarę "okrutnej kapitalistki".
Naściemniał wściekle zazdrosnej kobiecie, że remontował dom i mu nie zapłacono. Był ledwo kilka dni i nic w tym czasie nie wyremontował, wręcz przeciwnie, nieudacznie  roztrzaskał reflektor.

Para ta mści się już 10 lat i ciągle jej mało.
Nazbierała 700 obserwatorów, których bawi poniżanie i obrażanie oraz prześladowanie samotnej kobiety. Strona była wielokrotnie zgłaszana do Facebooka jak i na policję, ale niestety bez skutków.

Proszę by osoby, które znają osobiście tę parę porozmawiały z tymi ludźmi, by przestali mnie dręczyć i zatruwać mi życie i by skasowali tę obraźliwą stronę.

Izabella R.


3 komentarze:

  1. Cwany Sobolewski sprytnie manipuluje internautami, by podpinali się do hejtu i dokuczania mnie. On pociąga za sznurki, a gawiedź podryguje tak jak on im zagra. Mapety Sobolewskiego biorą udział w jego prywatnej zemście nie zdając sobie sprawy, że są jego kukiełkami.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!