poniedziałek, 18 lipca 2022

Posadziłam pomidory i paprykę

Posadziłam w dużych, ciężkich donicach kilka sadzonek pomidorów i papryk.
Zaczęło kropić. Weszłam do domu, by poszukać kilku więcej dużych donic, bo zabrakło mi. Znalazłam w sumie 3, ale to mało. Potrzebuję więcej. Chcę dzisiaj skończyć sadzenie pomidorów. Te które wcześniej posadziłam w dużych donicach, ładnie się rozrastają.

Mam jeszcze jakieś donice z ziemią w domu, ale nie chce mi się ich ruszać. Mam też 9 pustych wiaderek, ale nie mam czym zrobić dziurek w dnie. Utknęłam chwilowo w domu i zastanawiam się, gdzie jeszcze mogę znaleźć kilka dużych donic lub wkrętarkę do nawiercenia otworów w dnach wiader.

Ewentualnie posieję coś w paletach, aby nie tracić czasu na szukanie.

7 komentarzy:

  1. Teraz ty siejesz pomidory? Ludzie już powoli zbierają owoce i ogórki. W takim tempie to będziesz je miała pewnie w październiku . Dlaczego ty w środku lata coś wysiewasz ? Przecież miałaś wysiane w bursach? Jeszcze wysłałaś to pocztą - nie mogłaś poprosić by dyrektor bursy zostawił te nasiona i wysłał ci wszystko jak dojrzeje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj jeszcze raz powoli co napisałam. Ja napisałam o sadzonkach, a ty piszesz o nasionach. Nasiono to takie malutkie coś grubości milimetra lub kilku. Zaś sadzonka to roślina, która wykiełkowała, ukorzeniła się i ma wysokość od kilku do kilkunastu centymetrów wysokości, a nawet więcej. Ja nie sieję pomidorów teraz tylko je przesadzam. Rozumiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż wysiewam sałaty, rukolę, buraki jarmuż i inne warzywa teraz, bo to jest dla nich czas siewu. Wcześniej też
    siałam, ale nie wszystko urosło, bo było bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidory i papryka oraz selery były siane jeszcze w bursie i tam wyrosły, a tutaj jak przyjechałam i je postawiłam w szklarni to padły, bo Brunhilda otworzyła okno i nie domknęła. Mróz wymroził. Część sadzonek ocalała w mojej sypialni, ale nie rosła, bo było zimno. Część wykiełkowała tutaj, ale późno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyrektor bursy nie jest od siewu warzyw i ich wysyłania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anuaki - dobra rada - odpuść sobie te wszystkie zawistne kurwiszony co podważają wszystko co robię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bladziary produkują się z zawiści i nienawiści. To zryte berety. Szkoda czasu na nich.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!