poniedziałek, 4 stycznia 2021

SKARGA na nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym wydany dnia 29 listopada 2017 roku przez referendarza sądowego w Sądzie Rejonowym w Olecku I Wydziale Cywilnym Kacpra Kwasiborskiego.

Sygnatura akt I Nc 2372/17

II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski


Sąd Rejonowy w Olecku
ul. Osiedle Siejnik I 18
tel. 87 523 06 20
fax 87 523 05 97
cywilny@olecko.sr.gov.pl


SKARGA na nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym wydany dnia 29 listopada 2017 roku przez referendarza sądowego w Sądzie Rejonowym w Olecku I Wydziale Cywilnym Kacpra Kwasiborskiego

Niniejszym zaskarżam nakaz zapłaty w punkcie pierwszym, a mianowicie zaskarżam ten nakaz:

"Nakazuję pozwanemu Izabeli Beacie Redlarskiej aby zapłaciła powodowi Skarb Państwa Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie kwotę 400 zł wraz z ustawowymi odsetkami za opóźnienie naliczonymi za okres od dnia 27 września 2017 roku do dnia zapłaty oraz kwotę 60 zł tytułem kosztów zastępstwa procesowego w terminie dwóch tygodni od doręczenia nakazu"

Nie jestem nic winna policji.
To policja jest winna mi pieniądze za zniszczone moje mienie.

Wnoszę o przywrócenie terminu na wniesienie skargi.

W dniu 8 kwietnia 2019 roku policjant Rafał Wasilewski z KPP Olecko rozwalił mi drzwi do mojego domu oraz splądrował moje mieszkanie.

Podczas tego włamania ukradli psa pasterskiego rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amarii wraz z metryką jej urodzenia czyli jej rodowodem, a także ukradli mi 2000 zł z domu, a także grzebali w moich prywatnych szufladach i segregatorach i łazili po całym moim domu i demolowali go podczas mojej nieobecności. 😡

Wnoszę o uchylenie nakazu zapłaty.
Wnoszę o wpisanie danych tej sprawy do systemu teleinformatycznego.
Czego dotyczył nakaz zapłaty?
Za co miałabym płacić policji?
Przecież to oni mi zniszczyli mój dom 😡

Do wiadomości:
II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!