wtorek, 12 stycznia 2021

Wniosek dowodowy dotyczący dbałości o zwierzęta: mięso dla drapieżników i karma dla kur

 
II K 624/18 owce i kozy, SSR Janeczek
II K 358/19 konie i pies, SSR Mazur
II K 519/19 obraza bandytów + podarcie protokołu, SSR Janeczek
III RNs 181/17 Wniosek GOPS o psychiatryk, SSR Borowski
 
Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko 
tel. 87 523 06 40
fax 87 523 06 95
 
Wniosek dowodowy dotyczący dbałości o zwierzęta: mięso dla drapieżników i karma dla kur
 
Ponieważ Elżbieta Kozłowska, która nigdy nie przepracowała ani jednego dnia na mojej farmie przez ostatnie 18 lat, nigdy nie troszczyła się, ani nie dbala o moje zwierzęta, a wypowiada się na mój temat bardzo obszernie i bardzo negatywnie sącząc jad ze swojej zgniłej, oszczerczej istoty, postanowiłam przedstawić przykładowe dnie z mojego życia. Stąd ten poniższy opis. 
 
Dzisiaj saneczkowa wyprawa do Cichego po mięso dla psów i kotów
 
Zamówiłam 20 kg na dzisiaj, ale niestety tylko 13 kg dostałam. No, ale na jakiś czas będzie. Gospodarstwo na czas tęgich mrozów uzbroiłam w karmę dla zwierząt, a dom w opał.
 
W zasadzie jestem przygotowana do tęgich mrozów. W tęgie mrozy nigdzie się nie będę ruszać z farmy. W mroźne dnie będę hajcować w piecu. 😎
 
Sanki wyśmienicie sprawdziły się.
Bardzo fajnie się je prowadzi i nie ma konieczności ciągnięcia ich, bo można je pchać bardzo wygodnie.
 
Szkoda, że płozy są takie krótkie, bo mogłabym się na nich ślizgać jak na nartach. 
 
Tych sanek co mam obecnie już przerabiać nie będę, bo i tak sporo to kosztowało, ale mam w głowie projekt następnych sań, dających możliwość jazdy na nich prawie jak na deskorolce. 😎
 
Rozważam też w przyszłości zaprzęganie do sań mojego nowego, wielkiego i silnego psa Bandziora, oraz na zmianę koziołka Amigo, gdy podrośnie. Oba osobniki mają mnóstwo siły, są silne i są w stanie mnie przewrócić to i dadzą radę i sanki pociągnąć 😎
 
Sanie stworzyłam bardzo solidne i funkcjonalne. Świetnie sprawdzają się w transporcie ciężkich towarów w tym zboża oraz drewna. 
 
Sanie są solidne, mocne i nie są lekkie, ale ich wagi nie czuć zupełnie, gdy ślizgają się po śniegu i lodzie. 
 
Dzięki zastosowaniu mocnej bariery z tyłu, jest możliwość ich pchania, a także podtrzymywania się i asekurowania przed upadkiem na śliskiej nawierzchni. Gdy idę z tymi saniami to tak trochę jak bym prowadziła balkonik emeryta 🤣
 
Na pewno jest bezpieczniej iść z takimi saniami i trzymać się bariery, niż iść bez nich i ryzykować upadek na śliskim lodzie. 
 
Kilka dni temu jechałam rowerem po śniegu i lodzie do Mściszewa po karmę dla kur, no i niestety, ale spadłam z tego roweru, gdy wpadł w poślizg. Kolano stłuczone. Poobijane ręce.
 
Droga publiczna była niesamowicie śliska, wyślizgana przez koła samochodów. Było ryzykownie, a nawet niebezpiecznie, bo gdy przejeżdżał obok mnie jakiś samochód to mogłam wpaść w poślizg i wjechać pod niego niechcący. 
 
Sanie w obecnej aurze pogodowej są zdecydowanie lepszym i bezpieczniejszym transportem niż rower. 
 
Sanie nadają się także do transportu gałęzi i ciężkich klocków drewna. To bardzo funkcjonalne sanie. Jestem z nich bardzo zadowolona 😎
 

2 komentarze:

  1. A foty tych sani na potwierdzenie opisu to gdzie są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koziołek będzie ciebie woził ? No ty masz genialne pomysły trzeba przyznać- zresztą to nie jest żadna nowość. Bandzior też jest silny i wypasiony. Już jakieś zwierzęta były zaprzężone w te sanie? Na pewno dacie radę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!