czwartek, 28 stycznia 2021

Hieny fundacyjne prześladują mnie

Te panie, które mnie na Facebooku szkalują to hieny fundacyjne okradające gospodarstwa. Boże broń nie wpuszczać ich na swoje profile, bo namierzą, przyjadą i wywiozą zwierzęta, urządzą odrażający hejt, zaszczują gospodarza i wystawią rachunek do zapłaty na 200.000 złotych za ich pozorowane "ratowanie zwierząt". To pasożyty żyjące z plądrowania cudzych gospodarstw. Nie ma znaczenia, że macie zwierzęta ładne i zadbane, bo one wywożą zwierzęta po to, żeby mataczyć, po to, żeby manipulować tymi zwierzętami: żeby je głodzić, zarażać, brudzić i fabrykować fałszywą dokumentację weterynaryjną przeciwko uczciwemu, porządnemu, troskliwemu gospodarzowi. Te osoby, które mnie i moje gospodarstwo znają osobiście od lat, wiedzą dokładnie, że na moim Rancho nigdy żadnego znęcania się nie było i nie ma. Cwaniary fundacyjne wypatrzyły sobie moje piękne konie na moim blogu i przyjechały się nachapać. Niestety, trafiły na podatny grunt czyli na skorumpowanych urzędasów i funkcjonariuszy, dlatego im się ten przekręt udał i wywiozły stado owiec i kóz na zmarnowanie, a konie na handel. Przez ich przestępczy proceder nie żyje 20 owiec i kóz. 😭 Na szczęście mam nagrania i zdjęcia oraz świadków, którzy potwierdzają, że dbam o zwierzęta i je kocham całym sercem. Nie założyłam rodziny. Poświęciłam zwierzętom 18 lat mojego życia. One są moją rodziną. Ekoterrorystki odarły mnie z mojej zwierzęcej rodziny. Złamały mi serce i zrujnowały życie 😢 Jest mi bardzo ciężko z tym żyć, z tą niebywałą krzywdą wyrządzoną przez te bezduszne, wyrachowane kreatury. Nadludzkim wysiłkiem psychicznym trzymam się, bo jestem dzielna. Walczę o zwrot zwierząt moich zrabowanych z mego pięknego, przyjaznego zwierzętom Rancho. Jestem bardzo dobrym człowiekiem i nie dam się zaszczuć tym hienom. Normalny, uczciwy człowiek, gdy chce nabyć zwierzę to idzie i płaci, natomiast hieny fundacyjne wstawiają kity, że zwierzęta u właściciela są zaniedbane, zagrożone i ładują na ciężarówki całe stada i wywożą za darmo cudzą własność, a potem jeszcze wystawiają gigantyczne rachunki do zapłaty na kilkadziesiąt tysięcy, a nawet na 200 000 zlotych za pozorowane leczenie, za przetrzymywanie wbrew woli właściciela, za hotelowanie zwierząt w drogich ośrodkach. One w ten sposób wyłudzają wielkie pieniądze, to jest wielki, pazerny petbiznes pod przykrywką rzekomego ratowania zwierząt. Ludzie tracą domy i gospodarstwa na podstawie sfałszowanej dokumentacji weterynaryjnej i oszczerstw hien fundacyjnych. 😡 Takie jest prawdziwe oblicze tych dwulicowych, zakłamanych oszustek i krętaczek. Miejcie świadomość, bo i do was zapukają któregoś dnia. Nigdy nie wpuszczać cwaniar za próg!

32 komentarze:

  1. Trzymaj się biedna Indianko, tak bardzo Ci współczuję. Życzę z całych sił dobrego zakończenia. Rr de syf i reszta to nie ludzie, to jakieś dziwne stworzenia o bardzo brudnych duszach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stronę Rancho de syf założyły homoseksualistki z Nowej Huty. To one szczują na mnie ludzi i instytucje od lat. Skumały się z hienami z fundacji i lokalnymi skorumpowanymi urzędnikami.

      Usuń
  2. Witam Pania. Z bolem serca przeczytalam o tej tragedii jaka Pania spotkala. Pozwolilam sobie przeslac Pani wpis do Ordo Iuris, Pch,posla Grzegorza Brauna , Roberta Winnickiego i Krzysztofa Bosaka. Oraz do Rodziny i znajomych w Polsce (mieszkamy w Kanadzie) i tu na miejscu. Zapewniamy o pamieci w naszych codziennych modlitwach. A.K.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tu szkalują" to znaczy gdzie? Tu na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Facebooku na kilku forach gdzie się zapisałam. Szpiegują mnie i atakują wszędzie.

      Usuń
  4. Pani Miła, czy wiadomo ile takowych incydentów dzieje się w kraju nad Wisłą? Szanowna Pani jako wysoko postawiony urzędnik narodu ma spis poszkodowanych Ludzi Roli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele. Nie wszyscy są w internecie by się bronić przed nagonką.

      Usuń
  5. Zastanawiam się czy nie napisać do ojca Franciszka z Włoch i do ojca Tadeusza z Torunia ale nie wiem czy to akurat dobry pomysł .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Izabello był już u Pani ktoś z Caritasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomoc żywnościowa dystrybuowana jest przez Caritas Diecezji Ełcką do Organizacji Partnerskich Lokalnych Parafialnych Zespołów Caritas na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i część podlaskiego ( Diecezja Ełcka), które przekazują żywność bezpośrednio do osób potrzebujących.Proszę skontaktować się z
      Parafia pw. Matki Bożej Różańcowej
      Szarejki 2,19-420 Kowale Oleckie

      Usuń
    2. To jest Kościół w Szarejkach czy w Kowalach Oleckich?
      Najbliżej ode mnie jest do Kościoła w Cichym.

      Usuń
  7. Co sądzi Pani o Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy i o Jurku Owsiaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarabiają miliony na datkach ludzi dobrej woli. Jurek Owsiak postawił sobie pałac z tych darowizn. Uważam, że nadużywa dobroci ludzi.

      Usuń
    2. Powielasz tylko jakies brednie, Owsiak jest znienawidzony przez |PIS a jednak nic na niego nie mają.

      Usuń
  8. Pani Izo, kiedy krzywdzeni są ludzie, a urzędnicy żonglują ludzkim losem, gdy w sądach nie można znaleźć sprawiedliwości, wtedy do akcji wkraczają reporterzy „Alarmu!”. Reporterski program telewizyjnej Jedynki, w którym pojawiają się dziennikarskie interwencje, śledztwa, opowieści o realnych problemach Polski i Polaków.
    http://alarm.tvp.pl/ Prosimy o kontakt, Pani sprawa wydaje się trudną i wielowątkową.Nasi dziennikarze zaglądają często tam, gdzie inni boją się, nie chcą lub nie mogą, nagłaśniając ważne sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay. Dziękuję za zainteresowanie. Spróbuję się skontaktować. Mam nadzieję, że zdążę.

      2 lutego 2021 skorumpowany prokurator Paweł Truchan z Prokuratury Rejonowej w Olecku chce mnie wywieźć do psychiatry do Olsztyna. 😳

      Usuń
  9. Jestem pracownikiem Caritas Diecezji Ełckiej. Po lekturze Pani bloga ogarnął mnie gniew, pragnę pomóc Pani i jestem w stanie dużo zrobić. Program Spiżarnia Caritas ma na celu przeciwdziałanie marnowaniu żywności poprzez dystrybucję produktów spożywczych z krótkim terminem przydatności. Żywność odbierana jest ze sklepów i przekazywana do placówek Caritas oraz bezpośrednio dla osób potrzebujących. W tym zakresie współpracujemy ze sklepami sieci Biedronka i Tesco. Wolontariusze i pracownicy Caritas odbierają żywność, która nie może zostać sprzedana ze względu na krótki termin przydatności do spożycia. Są to produkty pełnowartościowe, w tym: mięso, ryby, nabiał, produkty garmażeryjne, pieczywo, owoce i warzywa. Dostarczana żywność wykorzystywana jest m.in. do przygotowania posiłków dla osób potrzebujących a w okresie zimowym dystrybuowana bezpośrednio do ich miejsc zamieszkania.Misją Caritas Diecezji Ełckiej jest niesienie pomocy duchowej i materialnej, dającej nadzieję na godne życie ludziom znajdującym się w trudnej sytuacji.W dobie pandemii Covid-19 Caritas Diecezji Ełckiej podjęła współpracę z żołnierzami 4. Warmińsko-Mazurskiej Brygady Obrony Terytorialnej im. kpt. Gracjana Klaudiusza Fróga, ps. „Szczerbiec”. Mundurowi z 41. Batalionu Lekkiej Piechoty z Giżycka wraz z Kompanią Saperów z Ełku wsparli nas m.in. w dostarczaniu „Paczek bezdotykowych” do potrzebujących. Zgodnie z powyższym jedyną przeszkodą mogą być nieprzejezdne drogi zwłaszcza w rejonach wiejskich, stąd moje zapytanie, czy możliwy jest transport niezbędnych artykułów do Pani miejsca zamieszkania? Niech Bóg będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna organizacja. Godna podziwu. Nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Bóg zapłać za dobre serce ❤️

    Dojazd jest do gospodarstwa aktualnie, do wjazdu na gospodarstwo, a do drogi gminnej mam kilkaset metrów, ale to nie problem, bo mam fajne, duże sanie. Mogę dojść z nimi po wiktuały. Kręgosłup mnie trochę mniej boli. Staram się go oszczędzać i nie nadwyrężać. Nie zawsze się to udaje, ale generalnie uważam, aby go znowu nie przeforsować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda się zorganizować pomoc już we wtorek, poinformowani zostali wolontariusze z okolic Olecka.W poniedziałek skontaktuje się z Panią ktoś z diecezji w celu ustalenia szczegółów odnośnie transportu i artykułów ze zbiórki.

      Usuń
  11. Prokurator Paweł Truchan chce mnie wywieźć we wtorek do Olsztyna, do psychiatry na kolejne upokarzające badania psychiatryczne.😡 On mnie prześladuje.😢

    Może na mnie napuścić policję we wtorek. Oni zakuwają mnie w kajdanki i wywożą do psychiatry po kilka razy do roku. Chcą mnie doprowadzić do szału. Znęcają się nade mną psychicznie. Intensywnie od 3 lat. 😞

    Ja jestem zdrowa psychicznie. Nigdy nie chorowałam psychicznie, ani nie miałam zaburzeń.

    Robią ze mnie na siłę wariatkę.
    Okradli mnie ze zwierząt, mataczą w sprawach zwierząt i próbują wyrzucić mnie z mojego gospodarstwa i zamknąć w psychiatryku by przejąć moje gospodarstwo.😡

    Sztucznie, na podstawie przekrętu i oszustwa zadłużyli moje gospodarstwo na 200 000 zł. 😳 Chcą zlicytować mój dom, moją ziemię. Zrujnowali mnie. 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to "wywieźć"? To nie musisz się sama stawić na badania? Nie wiem jak to wygląda bo ja jestem zdrowa ale co, przyślą karetkę? Chyba w kaftan cię nie zawinom?

      Usuń
  12. Baba z fundacji znowu mi grozi na Facebooku. Planuje kolejny napad na moje gospodarstwo. 😡

    Wszystkie zwierzęta które u mnie są teraz (koty, psy, kury, koziołek) są zdrowe i zadbane, ale ona je wywiezie, będzie głodzić i znowu wystawi fałszywe opinie weterynaryjne.
    To zawodowa oszustka. Gliny z nią współpracują. Zakuwają mnie w kajdanki i wywożą na komendę Olecko, a ona w tym czasie włamuje się do mojego domu i go plądruje. Tak było 8 kwietnia 2019 roku. Znowu zanosi się na kolejny napad. Oni chcą mnie z równowagi wyprowadzić.😒
    Czuję się zagrożona. Boli mnie serce.😢 To co oni robią to jest uporczywe nękanie. To przestępstwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Potrzebuję prawnika, który będzie mnie bronił przed tymi bandytami. Mam dość tego zaszczuwania.

    W zaszczuwaniu mnie bierze udział pracownica socjalna Monika Maciejewska, żona policjanta Marcina Maciejewskiego z komendy w Olecku. Ona założyła mi sprawę w sądzie w Olecku o umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym i przychodziła aż dwukrotnie do sądu na posiedzenia i pisała pisma do psychiatry i żądała od psychiatry aby zalecił psychiatryk, a od sędziego Borowskiego żądała żeby sędzia mnie skazał na psychiatryk. 😡

    Ta kobieta dokładnie wie, że jestem normalna, a mimo to przychodzi bezczelna baba do sądu i domaga się, żeby mnie zamknąć w psychiatryku.
    Ona nadużywa swojego stanowiska do prywatnej wendety. Kilka lat temu jej teściowa prześladowała mnie w świetlicy wiejskiej w Sokółkach, wyrzucała mnie z tej świetlicy. Były takie incydenty kiedy ona się na mnie rzucała. Policja i prokuratura nie dopuściła sprawy przeciwko niej do sądu. Odwetowo założyli mi sprawę o rzekome bezzasadne wezwanie policji, którą przegrali.
    W sprawie o bezzasadne wezwanie policji policjanci z patrolu i świetliczanka składali fałszywe zeznania na moją szkodę. W 2017 wymyślili, że załatwią mnie psychiatrykiem i fundacją. Napuścili na mnie psychiatrę i fundację. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalach Oleckich nakłonił inspektora weterynarii w Olecku Dariusza Salamona do składania fałszywych opinii na mój temat, które zostały potem wykorzystane przeciwko mnie w sądzie. To jest mafia. Zorganizowana, urzędniczo-policyjna grupa przestępcza. Oni stanowią dla mnie zagrożenie. Bez dobrego prawnika ja sobie nie poradzę z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Indii, sprobuj w Ordo Iuris, serio. Nie lubią tam tych lewackich elementów, jak z rrde syf

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie można wejść na rozprawę bez wezwania, sąd zapewne chciał ją przesłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile gospodarstw ta Kozłowska przejęła?

    OdpowiedzUsuń
  17. "Odwetowo założyli mi sprawę o rzekome bezzasadne wezwanie policji, którą przegrali". Wygrałaś sprawę, super! <3 pokażesz wyrok, jak ładnie sąd uzasadnił twoją wygraną?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!