poniedziałek, 13 listopada 2017

Zabójstwo kobiety w Gdańsku - rozwikłane




(LAMPART) Iwona Wieczorek: Przez 7 lat o krok od …: http://youtu.be/LSnY9Tj6f7w

Jasnowidz Krzysztof Jackowski wie gdzie jest Iwon…:
http://youtu.be/Rm38-VwAhBo

Okratowana, obetonowana, kwadratowa studzienka.
W wodzie.
Iwona, jej zwłoki tam są.


Radiesteta z Wrocławia wie gdzie znajduje się cia…: http://youtu.be/slrEazWKyHY
Okolice kanału burzowego



"Znalazłem dzisiaj taki post: Anonim "Witam, tydzień wcześniej tj. 10.07.2010r. po koncercie Tiesto spaliśmy na plaży na wysokości tej gdzie zaginęła tydzień później Iwona. Doszło tam do zdarzenia: zostaliśmy okradzeni przez ekipę sprzątająca widziałem jak chodzący ze szpikulcem po plaży zbierający śmieci okradali ludzi. Kładąc się spać schowaliśmy rzeczy - portfele telefony - pod kocem. Chodzący pan ze szpikulcem pod pretekstem zbierania śmieci okradł nas. Wydaje mi się że zostałem czymśodurzony ponieważ widziałem wszystko jednak nie mogłem się ruszyć jakby przez sen. Zgłosiliśmy temat na policje jednak nie mogłem zeznawać i o tym opowiedzieć ponieważ kilka dni później wracałem do pracy za granicą. Zadzwoniliśmy z dziewczyną na skradziony telefon ktoś odebrał lecz nic się nie odzywał, wtedy powiedziałem proszę oddać dokumenty dostaliśmy SMSa zwrotnego że mam ładną dziewczynę a dokumenty będą leżeć na murku pod wejściem nr. do plaży. Udaliśmy się pod wskazane wejście, dokumentów nie było nieopodal stali dwóch mężczyzn wykładali worki ze śmietników do auta i spoglądali na nas i się śmiali. Zorientowaliśmy się ze to szajka. Później jak doszło do zdarzenia z Iwona mówiłem do znajomych ze to pewnie oni, ekipa sprzątająca ze pewnie Iwona udała się na plażę zobaczyła co nie trzeba - może ja chcieli okraść - i została zaatakowana. Możliwe ze tym szpikulcem. Teraz sytuacja może się potwierdzić " Może jednak Biuro Detektywistyczne Lampart ma rację?"

Czytaj więcej na 
http://fakty.interia.pl/polska/news-twierdza-ze-rozwiazali-sprawe-iwony-wieczorek-oswiadczenie-p,nId,2463506#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!