środa, 2 marca 2016

Stalker Adam "Kapuś" Dolata wchodzi w kolaborację z Gminą Żydowską :-) :-) :-)

Zrzut ekranu kolaboracji kapusia Adama Dolaty z Gminą Żydowską.
Pan Adam "Kapuś" Dolata uznał za stosowne podzielić się swoją donosicielską
 twórczością z całym światem, za pośrednictwem Facebook'a.
Pani Lucy i panie Adamie - prosimy o więcej pikantnych szczegółow :-) 
Lucy z Gminy Żydowskiej jest mu niezmiernie wdzięczna, za jego donosicielstwo :-) Ja też jestem :-) :-) :-)

Jakby jeszcze jakiś Żyd lub Żydówka chcieli tej kreaturze
podziękować, oto link do profilu stalkera Adama Dolaty z Esterpola:

https://m.facebook.com/adam.dolata2?fref=nf

Pani Lucy Lisowska chwali pana kryminalistę stalkera, który mnie obłąkańczo nęka od 3 lat razem z innymi syfiarzami zgrupowanymi wokół RRdeSyf:

"Bardzo dziękuję, to wspaniałe, że są tacy ludzie jak pan, którym szkalowanie, obrażanie nie jest obojętne, że jest reakcja
To przykre, że tak młoda osoba kipii nienawiścią i bezkarnie wypisuje obelgi"

Noooo... Trafiła w dziesiątkę :-) :-) :-)
Temu panu szkalowanie i obrażanie z całą pewnością nie jest obojętne. Codziennie, od trzech lat regularnie szkaluje moje dobre imię, obraża mnie ordynarnie na RRdeSyf plus w komentarzach pod moim blogiem. I to nie na tematy związane z Żydami, ale w ten sposób sabotuje wszystko co robię i czym się interesuję. Temat żydowski dla tej gnidy to tylko kolejny pretekst by nękać mnie.

Co do kipienia, to owszem, kipię wielką aktywnością intelektualną, ale tak mam od lat, chyba szkolnych :-) Już w podstawówce na wakacjach przeczytałam podręcznik do historii Polski - w 3 dni. A miałam wtedy ile? 9 czy 10 lat? Od tamtej pory pasjonuję się historią Polski i świata, stąd moja obszerna wiedza i rozeznanie w tej dziedzinie. Potrafię też szybko znaleźć w internecie interesujące mnie informacje. Dzięki mojej głębokiej i wieloletniej wiedzy, potrafię oddzielić fałszywki od prawdziwych historii.

I nigdy nie uwierzę, że w Jedwabnym Niemcy robili tylko za turystów i fotografów, a Żydów mordowali Polacy. To niedorzeczne i nie trzyma się kupy. Jedwabne to była jedna ze wsi na szlaku tych gestapowców. Schemat działania mieli ten sam. Spęd ludności żydowskiej, zamknięcie w budynku i podpalenie. Takich mordów dopuścili się na swej trasie co najmniej kilka-kilkanaście.
I raptem w Jedwabnym przekształcili się w obojętnych widzów?
Totalna bzdura. Zresztą ich dowódca został skazany w Niemczech za te zbrodnie popełnione w Polsce.

Zaś sprawiedliwość w Polsce? Żydowsko-rosyjska NKWD postawiła sobie za cel czystki etniczne wśród ukrywających się w rejonie Jedwabnego Polaków i potrzebowała do tego celu pretekstu. Tym pretekstem stało się Jedwabne z rzekomym udziałem Polaków w pogromie Żydów. Zeznania z Bogu ducha winnych Polaków wymusili biciem i torturami. Żydowski Sąd skazał Polaków, mimo ich skarg w obliczu sądu na to wymuszanie. Niewinni Polacy trafili do więzienia na długie lata, podczas gdy prawdziwi mordercy - Niemcy, w spokoju i dobrobycie dożyli sędziwych lat w Niemczech. Wielka krzywda :(((

Wracając do przymierza Żydówki i łachudry:
Wygląda na to, że pani Lucy jest zachwycona tym psychopatą Dolatą.
To znamienne, jakich ludzi gromadzą wokół siebie Żydzi. Z jakimi najchętniej kolaborują. Widać zadawanie się z łachudrami najgorszego sortu mają w swojej żydowskiej mentalności. To obrzydliwe.

Ja też będę w Białymstoku, pani Lucy :-) W polskim stroju ludowym i z biało-czerwoną flagą z orłem w koronie :-)
Będzie pani mogła wezwać na mnie policję, za wyrażoną w ten śmiały sposób polskość w polskim Białymstoku :-) Ciekawe, czy przyjadą :-) Policji białostockiej jeszcze nie poznałam :-) :-) :-)

Jakby policja polska nie chciała mnie bić i zamykać, to jeszcze może pani wezwać Mossad :-) :-) :-)


Ps. Zauważyliście od kiedy w Białymstoku odbywa się ten festiwal żydowski? Odkąd Platforma dorwała się do koryt... :-)
To ciekawe :-) Coś mi się widzi, mam kolejną wskazówkę, że Michałkiewicz trafnie wyczuł machloje popełniane na naszym majątku narodowym.
Prawdopodobnie z żydowskimi pseudo "spadkobiercami" do Polski w tym samym czasie przybyły żydowskie festiwale. Czyżby Żydzi w ten sposób świętowali gigantyczne wyłudzenia majątku narodowego od Polaków? Na to wychodzi... Ach, przygnębiające jest to, co się dzieje w naszym kraju... :(((









11 komentarzy:

  1. To mu walnij w pysk ode mnie :-)
    Nie znam typa osobiście, ani on mnie, ponoć chciał przyjechać na me utrzymanie ze swym kundlem, ale się nie zgodziłam z uwagi na drobne zwierzęta które hoduję, a które ten pies mógłby pozagryzać, poza tym obcy pies mógłby mógłby przywlec z miasta liczne baktererie i wirusy i pozarażać moje zwierzęta. Facet najwyraźniej wyżywa się na mnie za brak zgody na jego przyjazd tu. Jak widzę jakie on brednie na mój temat wypisuje to mnie mdli i jednocześnie trafia szlag. Z drugiej strony dziękuję Bogu, że ta odrażająca menda do mnie nie trafiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co dokładnie zrobił Pan Adam? I czy został ukarany?

    No ładnie A ja go znałam przez rok dobrze że zerwałam znajomość. Podobno pisze wiersze. Ciekawe czy Pani Joanna Rec ma coś z tym wspólnego.. Podobno są przyjaciółmi. Co on dokładnie zrobił pokrzywdzonej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dolata mnie nękał przez kilka lat przez internet, ale mu się albo znudziło, albo zmienił nazwę na fałszywą ksywę.

    To typek, który chciał się wlisić na moją farmę, ale się nie zgodziłam i odgrywał się za to na Facebooku ubliżając mi i obrażając non stop przez kilka lat. Nudne i drętwe miał wypowiedzi, silił się na cos ale mu nie wychodziło. Niestety, nie został ukarany, bo tutejsza olecka prokuratura wspiera stalking.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem dziękuję za informacje bardzo mi przykro, wobec mnie był w porządku nie wiem co mu wtedy odbiło. Nie przejmuj się stary emeryt bez rodziny z nudów szukał zaczepki. Nie przejmuj się. Ma kompleksy i tyle

    OdpowiedzUsuń
  5. witam
    mam pytanie odnośnie tej sprawy, czy Adam o którym tu mowa przyjaźni się z Joanną Rec ze Szczecina? ona ma 25 lat, na fb nie ma swoich prawdziwych zdjec nie chciała ze mna rozmawiac, ani przez kamerke ani przez messenger. Kontakt moj z Asią się urwał bo nie uznaje znajomosci z widmami, ja mam swoje zdjecie na fb. Owa Asia z nikim sie nie spotkala z nikim nie podjela rozmowy, mam wrazenie ze Adam sie za nia podszywa, bo tylko on zna ja najlepiej,
    gdy wysylalam dla niej ksiazke to wyslalam na jego adres, podobnie gdy ona mi wysylala ksiazke to z adresu Adama z tego co wiem nie mieszkaja razem....
    ona mieszka w szczecinie on w esterpolu.
    Adam jak i Asia interesuja się Wisznuizmem Gaudija o dziwo nie maja guru ani inicjacji.... nie byli tez w swiatyni wrocławskiej ani tej w Indiach.
    Mój kontakt z Adamem sie urwal bo nie wytrzymal z moja zazdrością i dociekliwością.
    Jak Pani uważa, czy Adam mógłby się podawać za Asię Rec,?
    chyba mi kiedyś wspominał o Pani, nie jestem pewna czy to o Panią chodziło. Mówił, że z jakąś Joanną właśnie nie udał mu się związek,
    chciałabym wyjasnić sprawe Asi Rec, jej zdjecia sa fałszywe, nie wiem czy Adam może zrobić cos złego poprzez fikcyjna Asię ale wiadomo..... chce uchronic ludzi przd możliwym oszustem.... pozdrawiam i przepraszam za rozdrapywanie ran, bardzo mi przykro i współczuje Pani..... on nie powinien Pania tak traktowac... mnie sam usunął ze znajomych
    podsyłam link do rzekomej Asi Rec
    https://web.facebook.com/aska.rec?epa=SEARCH_BOX

    ogólnie mam na imię Klaudia, miło mi mam 21 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, mam pytanie odnośnie Adama Dolaty, czy on przyjaźni się z 25 letnia Joanną Rec ze Szczecina? Podejrzewam że Adam podaje się za nia. Asia na swoim profilu na fb nie posiada swoich zdjec, nie podjela rozmowy ze mną, nie rozmawiała i nie spotkala się z nikim. Tylko Adam wiedzial o niej najwiecej, kiedy wysylalam jej ksiazke to na jego adres, jak ona mi to też z jego adresu, razem nie mieszkaja. Moja Znajomość z Asią się zerwala bo nie uznaje znajomosci z widmami. Chciałabym wyjasnic te sprawe, Adam może zrobic komus krzywde za posrednictwem falszywej Asi. Podesle zaraz link do profilu rzekomej Asi Rec
    P.s. ja jestem Klaudia i mam swoje zdjecia na fb

    OdpowiedzUsuń
  7. Link do profilu Asi Rec..... Rzekomej Asi Rec

    https://m.facebook.com/aska.rec?tsid=0.24419498464425038&source=result

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam osobiście Dolaty, znam go tylko z internetu, bo mnie hejtował i stalkował przez Facebook kilka lat jak popierdolony z zemsty za to, że nie zgodziłam się aby chuj do mnie przyjechał na gospodarstwo. Jest to totalny dupek, kawał nachalnego kretyna. Cieszę się, że nigdy tutaj nie dotarł. On chyba przeprowadził się do Szczecina, do kogoś. Wcześniej robił za paroba gdzieś pod Warszawą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem ja też znalam go tylko przez internet, taki niby z niego bhakta a nie ma Guru i inicjacji haha ja to chociaz mam Guru, karma go spotka spokojnie, będzie dobrze, stary pantofel dostanie za swoje , ten byl w Szczecinie teraz jest w Esterpolu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. podejrzewam że Adam Dolata podszywa się pod Asię Rec otóż ona na fb nie posiada swoich zdjec nikt jej nie widział ani nie słyszał, Adam wie o niej najwięcej a takze nie posiada z nia wspólnego zdjecia. Polecam uważać na Asię (Adama) bardzo unika bezpośredniego kontaktu, wyjawia w swouch prozach szczegoly z zycia ktorych nikt nie bylby w stanie zapamietac co dopiero opublikowac zwazywszy ze wiekszoac dotycza sfer bardzo prywatnych

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!