piątek, 8 marca 2024

Zmęczona psychicznie i fizycznie

Wyspałam się chociaż. Nadal jeszcze jestem chora, ale nie mam możliwości iść do lekarza, bo wyznaczają wizyty w trakcie zajęć na uczelni.

Zjadłam śniadanie i wykąpałam się. Teraz suszę.

Jednak coś udało mi się w tym tygodniu uzyskać. Przez co czuję się ciut bezpieczniejsza. Moja nowa uczelnia jest uczciwsza niż poprzednie, bo nie pozwala mnie blokować na uczelnianym czacie mojego kierunku. ZUT jest w porządku. Być może dlatego, że na tej uczelni pracownicy przechodzą szkolenia antymobbingowe i potrafią właściwie zareagować w obliczu mobbingu. Opiekunka roku pomogła mi. Zabroniła staroście szykanowania mnie i usuwania z grupy. Na żadnej poprzedniej uczelni takiej pomocy nie uzyskałam. 😢

Oczywiście mobbing wśród studentek na tej uczelni nie wziął się z kosmosu tylko z tego samego źródła co zawsze czyli z hejterskiej grupy na Facebooku pt. Rancho de syf.
W sumie z dwóch grup hejterskich - jawnej i tajnej.

O mało przez ten odpychający mobbing nie zaliczyłam pierwszego semestru. O mały włos. 😢

Jest mi strasznie ciężko samej walczyć z 11letnim hejtem i stalkerami, którzy perfidnie ingerują w moje życie prywatne i zaszczuwają mnie posługując się w tym celu studentkami-marionetkami z uczelni.

Dla stalkerów z Rancho de syf studentki to tylko narzędzia do uprzykrzania mi życia. Dla nich to tylko marionetki które tylko tak długo ich interesują jak długo wykonują ich polecenia dokuczania mi.

Stalkerzy tak na prawdę gardzą każdą osobą która nie jest w stanie się zorientować, że jest wciągana i wykorzystywana do ich brudnych gier.



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No jest tu mobbing cały czas. Odkąd hejterzy z Rancho de syf wyczaili gdzie studiuję i podpuszczają studentki przeciwko mnie. To jest uciążliwe i odpychające.

      Usuń
  2. Ta opiekunka roku to chyba jakaś fajna osoba. Wczoraj mieliście Dzień Dziecka u siebie. Fajna szkoła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opiekunka roku zachowała się jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!