poniedzia艂ek, 18 marca 2024

Ostatnia wyprawa za miasto 馃槉

To ju偶 na prawd臋 ostatnia wyprawa. Mia艂am ju偶 nigdzie dzisiaj nie jecha膰.
Tym razem skusi艂y mnie p贸艂miski. 馃槉
Na zdj臋ciach wygl膮da艂y atrakcyjnie. 馃槏
Na miejscu okaza艂o si臋, 偶e s膮 brudne w ziemi i zapieczonym brudzie.

Jednak warto by艂o pojecha膰, bo osoba, kt贸ra opr贸偶nia艂a z naczy艅 mieszkanko by艂a bardzo rozmowna i podzieli艂a si臋 ze mn膮 ciekawymi informacjami kt贸re mnie zainspirowa艂y. 馃槉
My艣l臋 o tym co us艂ysza艂am.

Ponadto w艣r贸d naczy艅 trafi艂a si臋 prawdziwa per艂a. Przecudna, elegancka, porcelanowa sosjerka od drogiego serwisu. Dla niej samej warto by艂o pojecha膰.

Co wi臋cej, okaza艂o si臋, 偶e trafi艂am te偶 w艂a艣ciwej wielko艣ci talerze obiadowe - wygodne do nak艂adania jad艂a i jedzenia jego. Ca艂kiem 艂adne.

P贸艂miski te偶 niczego sobie, chocia偶 jeden uszczerbiony troszk臋. Przywioz艂am te skarby na chat臋 i od razu w艂o偶y艂am do zlewu z wrz膮tkiem i p艂ynem. Wyparzy艂am fest, a potem wyszorowa艂am. Wysuszy艂am i posk艂ada艂am skarby w stosik. Przydadz膮 si臋 mi zw艂aszcza te du偶e obiadowe. 馃槉 A p贸艂miski na mi臋siwo 馃槉

W sumie jestem bardzo zadowolona z tego wyjazdu 馃槉

3 komentarze:

  1. Indianko to ju偶 rezygnujesz na sta艂e z tych wypraw? To naprawd臋 ju偶 ostatnia wyprawa?

    OdpowiedzUsu艅
  2. Raczej tak. Ju偶 mi si臋 to znudzi艂o i jest m臋cz膮ce. Zabiera czas i si艂y.

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!