sobota, 30 marca 2024

4.00 w nocy brak tlenu

Obudziłam się, bo mi duszno.
Brak tlenu w małym, niskim pokoju.
Otworzyłam okno. Oddycham.
Co za chuje budują takie niskie, duszne klitki? 😒
Chociaż ten mój pokój nie jest taki niski.
Ale jednak za niski. Nie przewidziano przestrzeni na oddychanie. Otwieranie okna obowiązkowe jeśli chce się normalnie oddychać.

Tymczasem Putin z zemsty za atak na Moskwę lada dzień spuści na Ukrainę wielką bombę atomową która skazi Polskę. Lepiej okno mieć wtedy zamknięte.

5 komentarzy:

  1. Kurczę masz ciężki dylemat w takim razie. Zostawić okno otwarte czy zamknięte. Trudny wybór. Jak myślisz bomba atomowa dokąd dotrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie se miejsce znalazłaś, takie masz. Mogłaś poszukać mieszkania jakie ja mam, 75 metrów, ogród z przodu i z tyłu mieszkania, okna na całą wysokość ściany, które można otworzyć na przestrzał i wyjść na ogród...i nikt się nie udusi 😏 tylko, że to kosztuje, 3.500 miesięcznie, nie dla żebraczki jak ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdy jest lewacką kurwą z ubecką emeryturą 10.000 - 20.000 zł by go było stać na trwonienie forsy.

      Ludziom przyzwoitym, uczciwym, z zasadami i moralnością jest trudniej żyć. Muszę się zadowalać tym co jest dla mnie dostępne.

      Usuń
  3. Iza, wszystkiego dobrego na te święta! Przestrzeni, zdrowia, życzliwych ludzi wokół. Niech Ci się dobrze dzieje na studiach i w codziennym życiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochanie. Tobie również cudownych świąt oraz ogrom dobrej energii i zdrowia, życia wśród empatycznych, przyjaznych ludzi.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!