wtorek, 12 marca 2024

Obchód drzew i krzewów

Rano profesor od dendrologii zgarnął nas z korytarza i zabrał na obchód drzew i krzewów wokół uczelni i seminarium. Było sympatycznie. Profesor omawiał każde napotkane drzewo i krzew, a my robiliśmy im zdjęcia. Zrobiliśmy setki zdjęć 😊

Były też szczególnie emocjonalne momenty.
Jeden gdy schodziliśmy ze stromego zbocza i ja się dość niepewnie i ostrożnie po nim poruszałam nie ufając moim słabym stawom i trochę się lękając, że runę.

Profesor zauważył moją niepewność i troskliwie pomógł mi zejść podając swoją pomocną dłoń i uspokajająco mówiąc bym schodziła powolutku. To było rozczulające 😍

Następnie autorem momentu zabawnego był nasz klasowy żartowniś, Michał 😊
Odczekał aż wszystkie pozostałe studentki zejdą ze zbocza i zwrócił się z taką samą profesorską troską i chęcią asekuracji do ostatniego, rosłego, wysportowanego studenta, który z łatwością mógłby zeskoczyć z tego zbocza 😂

"Ostrożnie Dominik! Pomalutku, pomalutku, Dominiku!" rzekł Michał podając Dominikowi pomocną dłoń z której skorzystał zdezorientowany Dominik 😅

Mało się nie udusiłam ze śmiechu 😃

Następnie już poruszaliśmy się po równinie.
Ja i Michał oraz jeszcze jedna studentka znaleźliśmy sadzonki kasztana jadalnego i zgarnęliśmy je do posadzenia 😊

Było to bardzo sympatyczne i pożyteczne naukowe wyjście terenowe. Nie możemy się doczekać do następnych. 😊







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!