środa, 18 stycznia 2023

Sekundy cenne

Mam wrażenie od jakiegoś czasu, od kilku lat - że czas przyśpieszył i szybciej biegnie.

Możliwe, że przyśpieszone wirowanie Ziemi np. związane z przebiegunowaniem - powoduje to, że ten czas faktycznie szybciej płynie.

Od ponad 3 miesięcy mam nawał zajęć.
W poniedziałki, wtorki, środy - zupełnie nie mam czasu na nic.

W czwartki i co drugi piątek trochę luzu mam.
W soboty i niedziele czas mam, ale potrzebuję go by odpocząć, posprzątać, wyprać, zrobić zakupy i ugotować obiad.

Teoretycznie w tygodniu mogłabym mieć 3-4 dni na naukę, gdybym nie musiała go zużywać na sprzątanie, gotowanie i regenerację sił.

Trzeba się lepiej zorganizować. Wykluczyć skrolowanie komórki. Cenne sekundy i minuty przeznaczyć na czytanie podręczników, nawet w autobusie czy podczas przerw na Uczelni.
Chociaż kilka stron czytać na przerwie i w autobusie. Lepiej wykorzystać czas w domu na czytanie.


6 komentarzy:

  1. Dalej doświadczasz mobbingu ze strony studenciaków ? I co władze uczelni na to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mobbing jest, inspirowany i podkręcany przez stalkerów z syfa i klakierki pseudo fundacji, ale na szczęście nie wszyscy są tak pojebani i głupi by dawać się w to wkręcać i są też studenci, z którymi można fajnie współpracować przy wspólnych prezentacjach. :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!