niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy Rok 2023 馃檪

Sylwestra prze偶y艂am po bo偶emu - grzecznie 艣pi膮c w 艂ó偶ku. Jako艣 nie kr臋ci mnie imprezowanie. Jestem spokojn膮, refleksyjn膮 osob膮 i ceni臋 sobie spokój i harmoni臋.
 
Obudzi艂am si臋. Ju偶 pos艂ucha艂am podkastu historycznego, staro偶ytnego przekazu arabskiego o S艂owianach, naszych przodkach. 
 
Za oknem pi臋kne S艂oneczko. Idealna pogoda na spacer. Mam plan, by naci膮膰 p臋dy bluszczu i je w艂o偶y膰 do wysokiej butelki. Ku ozdobie i ukorzenieniu. Ju偶 mam kilka ukorzenionych w wodzie sadzonek. Dzisiaj je posadz臋.
 
Zastanawiam si臋 co dobrego przygotowa膰 sobie na 艣niadanie. Mam jajka, majonez, pomidory, papryk臋, por臋, bu艂ki. Zrobi臋 kanapki 馃檪
 
Ogólnie si臋 czuj臋 wypocz臋ta i szcz臋艣liwa.
Radosna chwilo trwaj! 馃檪

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Niech Ci si臋 darzy w domu i ogrodzie. No i na studiach, studiujesz ciekawe kierunki. B膮d偶 szcz臋sliwa na przek贸r z艂ym j臋zykom.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie, Livio. Tobie tak偶e wszystkiego dobrego, a przede wszystkim du偶o zdrowia i pogody ducha.

      Usu艅
  2. Co s膮dzisz o aferze z Black Eyed Pease? Zjedniczona Prawica dosta艂a po ty艂ku a ziobry艣ci z Solidarnej Polski chc膮 nawet odwo艂ania cz艂onk贸w zarz膮du TVP 偶e niby to ju偶 nie jest telewizja publiczna a telewizja wspieraj膮ca homopropagand臋 i LGBT .

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!