poniedziałek, 9 stycznia 2023

Super usprawnienia nauki


Jestem zadowolona, że udało mi się znaleźć podcasty, które pomagają mi poznać i zrozumieć zagadnienia, które mnie nurtują.

Niestety nie ma w internecie wszystkich tematów, które mnie interesują. W języku polskim jest ich jeszcze mniej - mam tu na myśli tematy historyczne i prawne.

Za to znalazłam satysfakcjonującą aplikację do pisania głosem. Ten powyższy tekst właśnie napisałam głosem czyli dyktując aplikacji tekst.

Wczoraj także szukałam sposobu jak opanować ogrom materiału jaki mam przed sobą. Poznałam cenne wskazówki jak przyśpieszyć czytanie podręczników oraz jak pogłębić ich rozumienie.

Oglądanie i słuchanie podcastów pomaga mi w szybkim tempie przybliżyć tematykę historyczną, która jest mi potrzebna do opanowania materiału.

Jednak zauważyłam, że pełne zrozumienie i zapamiętanie materiału uzyskuję tylko wtedy, kiedy osobiście czytam tekst, a zwłaszcza wtedy kiedy go osobiście odtwarzam czy to głosowo czy tekstowo na przykład, gdy wypisuję fragmenty tekstu z głowy w jakiejś dyskusji internetowej.

 

2 komentarze:

  1. Serbio w jednym poście piszesz żw jesteś wykończona i wyczerpana w innym że jesteś radosna i zadowolona - jaka jest w końcu prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jak napisałam. Można być zmęczonym, ale zadowolonym. To się nie wyklucza.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!