czwartek, 5 stycznia 2023

Folwark zwierzęcy 1954 Lektor PL

https://youtu.be/StXD-YJSsX0

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo słyszałam o tym dużo, a nigdy nie czytałam książki, ani nie oglądałam filmu, więc wreszcie nadrobiłam zaległości.

      Usuń
  2. Serbio nie ma twoich wpisów ostatnio i twej przyjaciółki Wioletty Wiosennej na grupie FB Instytut Historii Olsztyn . czy coś się stało ? Ktoś was zablokował ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu zajmujemy się czym innym :) Myślę, że już dostatecznie dużo poświęciłam uwagi temu wydziałowi :)

      Usuń
    2. Teraz pora przyjrzeć się wydziałowi prawa :D

      Usuń
    3. Co to znaczy teraz zajmujemy się czym innym ? Piszesz częstwo w formie takiej że wspólnie piszemy jemy itp.itd czy z wiolettą wiosenną łączy cię coś więcej ? Napisz coś więcej o niej . Dużo osób chce ją poznać .

      Usuń
  3. Skandal ! Jak tak można ? https://wiadomosci.wp.pl/skandal-w-szpitalu-lekarka-miala-2-3-promila-6852396161461152a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma to wspólnego z moim wpisem?

      Usuń
    2. Nie ma nic wspólnego czy wszystko co jest publikowane ma być związane z twomi wpusami ? No chyba nie cieszę się że podobnie myślisz .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wioletta Wiosenna nie istnieje. Jestem ja, Bogini i jest Wiktoria Wiosenna :)

      Usuń
  5. Czytałam. Dobra książka w przystępny sposób wyjaśniająca rządy komunistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. To wiktoria jest jakaś twoja koleżanka?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!