niedziela, 15 stycznia 2023

Zadbać o siebie i swoje sprawy

Mam nowy cel od stycznia: porządnie zadbać o siebie, o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne, oraz o zaległe sprawy - które to rzeczy zeszły na plan dalszy z uwagi na nawał zajęć i nauki na studiach.

Z powodu nadmiaru zajęć na studiach i stresów z nimi związanych, niedopatrzyłam spraw moich osobistych i tych wcześniejszych, sądowych i administracyjnych. Teraz nadszedł czas, by tym zaległościom poświęcić czas i moją energię, moją inteligencję i pracowitość.

Odkąd jestem na studiach, to moja wydajność procesowa mocno spadła. Trzeba ten trend odwrócić, bo studia prawnicze miały mi pomóc w moich sprawach, a tymczasem jest odwrotnie.

Muszę się poświęcić sprawom sądowym, tak konkretnie. Literaturę prawniczą tutaj w sumie jakąś mam - także do dzieła :)

Postanowiłam, że zostanę rekinem prawniczym pożerającym ekoterrorystów :) Jednym kłapnięciem paszczy :)

12 komentarzy:

  1. Studia miały ci pomóc a jest odwrotnie ? I ty pisałaś wczoraj że ktoś z myśleniem ma coś nie tak. To jest wbrew logice . jeśli coś idzie źle kończysz z tym ale to jest twój wybór i twoja decyzja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naiwnie sądziłam, że dostanę wsparcie chociaż mentalne, tymczasem jest odwrotnie. Studenciaki podpięły się pod hejt ekoterroru i stalkerów i zatruwają mi życie na studiach. To jest na prawdę męczące i wysoce stresujące. Ja przez to choruję.

      Szkoda mi rezygnować ze studiów, poświęciłam im sporo czasu i energii, także kosztów, ale to się robi na prawdę nieznośne.

      Muszę najpierw wsadzić do pudła tych stalkerów co mnie z premedytacją szkalują w Internecie to wtedy i studenciaki zamkną mordy i skończy się mobbing na UWM.

      Usuń
  2. Rekinem ? A to wieloryb nie groźniejszy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieloryb zdecydowanie większy, ale nie jest agresywny. Żywi się planktonem. Rekiny za to są mięsożerne oraz agresywne i to bardzo. Potworne żarłacze, które w kilka sekund rozrywają ciało człowieka na strzępy i połykają.

      Usuń
  3. A ile osób chcesz wsadzić do pudła ? Tam na tej grupie jest chyba około 700 sympatyków . Podliczając inne osoby i grupy to pewnie by było z ponad 1000 osób . Chcesz wsadzić do pudła kilka osób czy całą grupę hejterów ? I co ze studentami odpuścisz im czy też jakoś dasz z nimi radę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rdzeń z syfa wsadzę. W pierwszej kolejności. Chyba, że adresów syfiarzy nie znajdę, to wtedy studenciaki bekną zamiast syfiarzy. Adresy studentów już są ustalane.

      Usuń
    2. Działasz lepiej niż izraelski Mosad albo FBI . Jestem pod wrażeniem .

      Usuń
    3. A za co dokładnie studenci pójdą siedzieć?

      Usuń
  4. To mogłaś zmienić nazwę nicka na Powrót Smoka albo Powrót Godzilli Byłoby może groźnie ? Życzę ci powodzenia w połykaniu paszczą ekoterrorystów .Co rekin to nie płotka . Duża ryba może więcej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzilla i smoki są brzydkie, a ja jestem ładna, także do mnie taka nazwa absolutnie nie pasuje :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!