sobota, 14 stycznia 2023

Gdy skasuję bloga, to będziecie tęsknić?

Jestem ciekawa :)

4 komentarze:

  1. Serbio obserwuję twego bloga od dłuższego czasu . Obserwuję na czyją szalę przechyli się zwycięstwo czy będzie to zwycięstwo twoje czy członków grupy FB Ranczo syf . Prowadzicie tę wojnę już chyba dobrych kilka lat . Dlatego jeśli twój blog zniknie będzie to sygnał zwycięstwa członków i sympatyków Rancza Romantica Syf. Czy tego chcesz ? Czy o to walczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, absolutnie nie chcę by ktoś uznał, że ta hołota mnie pokonała. Po prostu chcę, by się ode mnie odczepili. Zastanawiałam się, czy jeśli zniknie mój blog, to będą mieli o czym pisać i nadal mnie szkalować, ale niestety tak, bo mają screeny moich postów i będą je przerabiać i komentować aby nadal mnie szkalować. Więc, nie, nie skasuję bloga. Będzie trwał. Co najwyżej zmienię nick dla urozmaicenia. W sumie i tak jestem znana w kraju jako Indianka... więc może wrócę do tego nicka. Zmiana na Serbia nie pomogła uwolnić mi się od hejterów.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!