poniedziałek, 18 lipca 2022

Przygotowania

Wczoraj i dziś przygotowałam sobie sprzęt do sadzenia pomidorów i posadziłam je dzisiaj przed deszczem.

Na strychu domu zrobiłam porządek aby się dostać do jednej kasty i do drugiej dziury w dachu.
Do drugiej dziury jeszcze nie dotarłam, bo leży tam masa złomu, ale stopniowo usuwam przeszkody.

Przygotowałam sobie solar i kable do montażu do reduktora, ale jeszcze nie namierzyłam reduktora. Jutro go znajdę. Muszę wymienić jeden solar bądź reduktor, bo coś jest uszkodzone i źle podaje prąd. Podejrzewam, że solar jest uszkodzony. Albo jedno i drugie. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!