sobota, 7 maja 2022

Przebudowa wybiegu dla kur

Dzisiaj napracowałam się przy wybiegu dla kur. Sporo czasu zeszło zanim podzieliłam wybieg na dwie części i uszczelniłam siatkę nad wybiegiem.
Teraz jest całkiem dobrze.

Musiałam podzielić wybieg i rozdzielić stare kury od kurczaków, bo kury próbują zadziobać kurczaki na śmierć.

Gdy skończyłam byłam już całkiem zmęczona i głodna, więc ugotowałam obiad i padłam po obiedzie na łóżko.

Kury są pilnowane przez 3 psy. Gdy pojawia się lis, ujadają i gonią go.

Izabella INDIANKA Redlarska

17 komentarzy:

  1. A masz też koguta czy tylko same kury ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądam się za nowym kogutem, bo ten co mam to lilliput a kury mam duże nioski.

      Usuń
  2. Mam trochę kurek na zbyciu. Może Ci wysłać? Duży masz ten wybieg? Jest miejsce w kurniku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam miejsce w kurniku i duży wybieg.
    Proszę wysłać kurki 🙂🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. A można ci wysłać jakieś jajo tak bez jaj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko kilka starych kur niosących jaja, a kurczaki są zbyt małe by rychło zaczęły się nieść, zatem każda dodatkowa kurka się przyda, zwłaszcza z tych ras kwoczących i wysiadujących.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielonozki mam, trochę kurcząt brojlerow, tych mięsnych. Za dużo się zrobili, mogłabym wysłać z 30-40 pisklakow. Jaki masz ten wybieg i kurnik wymiarowo? Jakieś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam warunków do podgrzewania piskląt. Mogę tylko opierzone kurczaki kupić takie 6 tygodniowe co najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dziobią same, większość koło 8 tygodni ma. Rozdaje po sąsiadach bo się za dużo już zrobiło. Miał być mały kurnik a ponad 200 kur łazi więc trzeba to przerzedzić. Sprzedawać nie chce bo gorzej kupne się chowają. Wolałabym żeby ktoś kochający zaadoptował za darmo i żeby się dobrze chowały

    OdpowiedzUsuń
  9. No to dobrze trafiłaś bo ja kocham zwierzęta. Jak kurczaki mają pióra to mogę przygarnąć. Miejsca ci u mnie dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę brojlery i zielononóżki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w sumie dwa kurniki - jeden dla starych niosek i jeden dla kurzej młodzieży. Wybieg ogrodzony wystarczająco duży, a gdy robię coś na siedlisku to wypuszczam na podwórko i łąkę. Część kur grzebie w ziemi w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!