poniedziałek, 23 maja 2022

Let's fuck the Internet

Let's fuck the Internet and let's focus at my new farm projects.

Internet niepostrzeżenie wykrada mi cenne chwile z mojego dnia, z moich dni. Zauważyłam to i postanowiłam to ukrócić. Mam dziesiątki pomysłów do realizacji i w trakcie realizacji. Trzeba się na nich skupić.

Dla lepszej organizacji czasu oraz planów wskazane jest użycie dużej płachty papieru i nakreślenie tych planów.

Czyli dzisiaj trzeba znaleźć duży arkusz papieru i rozpisać na nim swoje plany oraz podzielić te plany na cele cząstkowe i wdrożyć punkty do realizacji.

Pogoda jaka jest każdy widzi.
Jakie moje samopoczucie jest to tylko ja wiem. Trzeba zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.

Wczoraj na zewnątrz niewiele podziałałam, bo lało i lało.

Jedynie zadbałam o zwierzęta - o ich pełne brzuszki i także o swój brzuszek.

Dużo czasu poświęciłam na internetowy research, szukając tego co jest mi obecnie niezbędne w mojej wiejskiej działalności.

W końcu znalazłam coś co będzie mi tutaj przydatne w mojej sytuacji.

Ponadto  przedwczoraj złożyłam do połowy klatkę wybiegową dla kur.

Musiałam kombinować z drutami, ponieważ oryginalne zaczepy są bublami i nie działają.

Także elementy klatki są łączone drutem. Musiałam tego drutu poszukać. W końcu znalazłam i jest przygotowany do skończenia tej klatki.

Wczoraj zaś przymierzyłam się do wkopania trzech drzew dosyć dużych.

Wybrałam im miejsca do posadzenia i nadkopałam pierwszy dołek, z którego trzeba  wykopać malwę i przenieść ją w inne miejsce.

Mimo, że wczoraj było za mokro i za zimno by coś robić na dworzu, ten rzęsisty  deszcz bardzo się przydał. Dzięki niemu będzie lżej kopać glebę zwłaszcza taką zbitą.

Mam dzisiaj do wkopania te trzy duże drzewa. Nie wiem czy dam radę, ale przynajmniej spróbuję chociaż jedno wkopać.

Izabella INDIANKA Redlarska

4 komentarze:

  1. Ojej to się bardzo napracowałsś wczoraj szukając wszystkiego w Internecie. Ale przyznasz że Internet pomaga w realizacji różnych planów- co byś zrobiła bez np.PuAPu ? Po za tym zamawiasz coś często i musisz korzystać ze sklepów internetowych. Internet to również zdjęcia muzyka filmy . .Internet dużo pomaga - możesz skorzystać z przepisów kulinarnych . Dzięki internetowi możesz poznać żonę lub kochankę . Super sprawa. Spróbuj .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba cię pogięło, jeżeli ty myślisz, że ja szukam kochanki lub żony przez internet. Jeżeli jeszcze nie zauważyłeś, to wyjaśnię, że jestem kobietą i jestem zainteresowana tylko mężczyzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zainteresowana mężczyzną czy mężczyznami ?

      Usuń
  3. Tak, internet jako narzędzie do realizacji planów to dobry pomysł, ale jako źródło informacji i wiadomości za bardzo pożera mój czas. Muszę go ograniczyć. Za dużo artykułów czytam.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!