piątek, 6 maja 2022

Późne śniadanie

Dzisiaj wcześnie rano się obudziłam i zaczęłam doglądać moje zwierzątka, potem coś szorować i sprzątać i w efekcie śniadanie zjadłam dopiero o pierwszej.

Nie sądziłam, że jestem w stanie najeść się zielskiem, ale ugotowałam 4 jaja na twardo i przyrządziłam sobie do tego surówkę z liści cykorii, mniszka, czosnku oraz krwawnika - całą miskę. Zalałam zielsko śmietaną i przyprawiłam solą i cukrem. Zrobiło się to naprawdę smaczne.

Do tego zaparzyłam herbatę ziołowo- owocową z młodych pędów pokrzywy, kwiatów mniszka i skórki grefruta.
Pyszna herbata.

Summa summarum najadłam się.

Izabella INDIANKA Redlarska

9 komentarzy:

  1. Ojej . A to heca - najadłaś się. Kurczę jak super :) Ja jem tak aby się nie najeść . Po za tym powiedz jak można najeść się zielskiem? Kiedyś pisałaś że liczy się dla ciebie mięsko i że jesteś mięsożerna . Coś się zmieniło w tej kwestii ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięsko - mięsunio - mięseczko jest najlepsze 😍😋

    OdpowiedzUsuń
  3. A jesz teraz coś na deser - jakieś lody lub ciasto- co lubisz bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zjadłam dobry obiad: wieprzowinę z kluskami i sosem imbirowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lody orzechowe, czekoladowe, waniliowe, śmietankowe, karmelowe i o smaku adwokata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasta o podobnych smakach lubię. Może być Murzynek zlany czekoladą, ciasto typu sneakers, ciasto z bitą śmietaną. Ahhh... Rozmarzyłam się... 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnych deserów gotowych.
    Może jutro sobie coś upiekę.
    Tak na szybko to mogę zrobić kogel mogel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj zrobię sobie wieczorem kogel mogel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy mieszkałam w mieście lubiłam kupować i jeść lody, bo zdążyłam je donieść do bursy zanim się roztopiły, a gdy mieszkam na wsi to zanim dojdę do domu, to lody już roztopione. Po za tym, gdy nie zjadłam wszystkiego będąc w mieście to ładowałam do zamrażalnika.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!