środa, 4 maja 2022

Konstytucja 3 Maja chroniła własność


gwarantowano nienaruszalność własności. Nikt, nawet król, nie miał prawa pod żadnym pozorem odebrać człowiekowi jego własności ani w części, ani w całości.

https://nczas.com/2022/05/03/konstytucja-3-maja-prawda-jest-inna-niz-sie-dzisiaj-powszechnie-sadzi/

Zaś PiS naciskany przez Kaczyńskiego w 2018 roku uchwalił ustawę antyhodowlaną dającą obrzydliwym szubrawcom, oszustom i bandytom uprawnienia do grabieży własności prywatnej, dorobku życia wielu ciężkich lat pracy.

Kaczyński swoją socjalistyczną głupotą i włażeniem w dupę fundacjom ekoterrorystycznym doprowadził do tego, że wyrządzono mi potworną krzywdę.

Kaczyński mieszając w Ustawie o Ochronie Zwierząt przyczynił się do tego i pozwolił na to, by mnie okradziono z całego dorobku mojego życia.

Ja po 20 latach ciężkiej fizycznej pracy ponad siły przy zwierzętach mam zrujnowane zdrowie, chore, zdegenerowane stawy, a wyhodowane przeze mnie osobiście moje cenne zwierzęta są w rękach bezkarnych złodziei i paserów. Od 4 lat. Wywieziono zwierzęta bez podstaw i bez wyroku, a ja teraz muszę zakładać kolejne sprawy o zwrot bezprawnie wywiezionych zwierząt, z których większość została wymordowana przez rabusiów.

O ironio, w tym państwie, w którym obywatel i jego własność wg Konstytucji ma być chroniona - zostałam okradziona w środku nocy w samo święto Konstytucji 3 Maja.

Żadna z trzyliterowych służb nie pomogła mi. Zamiast ścigać bandytów, zajmują się bezprawnym blokowaniem wolności słowa największej prawicowej stacji telewizyjnej w Polsce - kolejne naruszenie zapisów Konstytucji RP przez aktualne, bezczelne władze.

Izabella INDIANKA Redlarska
Hodowca Niezłomny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!