piątek, 5 kwietnia 2024

Wybory do samorządu i sejmiku

Na PiS nie zagłosuję, bo ta partia wykorzystuje polskich patriotycznych, katolickich wyborców dla swoich egoistycznych celów utrzymania się przy władzy za wszelką cenę. 

Pierwszy powód, dla którego nie zagłosuję na PiS to wyszczepianie Polaków niebezpieczną genetyczną toksyną po której ludzie wymierają teraz. PiS ma na sumieniu 250.000 zgonów Polaków w okresie wprowadzenia PiSowskiego lockdownu i namolnych szczepień niebezpieczną substancją niszczącą ludzkie zdrowie i doprowadzającej do przedwczesnych zgonów. To jest karygodne co zrobił PiS i nigdy mu tego nie wybaczę. Tyle śmierci ta partia spowodowała w czasach pokoju, a teraz prze do wojny z Rosją aby przelać naszą polską krew i wykrwawić nasz naród. To co robi PiS to wyniszczanie naszego narodu. 

Ci z tej wierchuszki czyli Kaczyński, Morawiecki i spółka to zdrajcy narodu polskiego. Historia ich właściwie oceni. Ja jako uważny obserwator życia politycznego i społecznego mojego kraju i historyk pasjonat już to oceniam ostro, tak jak ich działania na to zasługują. 

Równocześnie mam świadomość, że doły PiSu bywają szlachetne i dobre więc nie wykluczam zagłosowania na kandydata na radnego/radną z tej partii czy komitetu wyborczego, podobnie ma się rzecz w odniesieniu do Solidarnej Polski. 

Solidarną Polskę postrzegam jako uczciwszą partię niż PiS. Oczywiście absolutnym numerem jeden jest dla mnie Konfederacja, ale nie znam tutaj w Szczecinie żadnych działaczy, więc mi trudno podjąć decyzję na kogo zagłosować. 

Na Pana Domżalskiego nie zagłosuję, bo on chce ukrywać przed nami kto dokonał zamachu na Szczecinian w środku miasta wjeżdżając w nich celowo samochodem. 

Czytałam relacje świadków - typ wjechał w naszych mieszkańców i nie zatrzymywał się, jechał dalej po ludziach kalecząc kolejne ofiary. Z relacji wiem, że jechał autem z tablicami rejestracyjnymi wskazującymi na Ukrainę, także zakładam, że tym zamachowcem był Ukrainiec. 

Takich rzeczy nie wolno ukrywać tylko piętnować i odpowiednie środki zaradcze wprowadzać. 

PiS wpuścił miliony obcych do naszego kraju na żywioł nie licząc się z bezpieczeństwem naszych obywateli. To karygodne działanie na szkodę naszego narodu. 

Najbardziej wkurwiające jest to, że PiS nałożył na Polaków podatki by utrzymywali Ukraińców. To nikczemne. Rząd PiSu po prostu pasożytował na naszym narodzie jak najgorszy pasożyt. Wkurwia mnie nieziemsko jak PiS pomiata Polakami w ich własnym kraju. 

Nie znaczy to, że Platforma jest inna, lepsza. Robi to samo, choć nie tak samo, bo ma innego mocodawcę - Niemcy. Zaś PiS, jego wierchuszka to słudzy narodu żydowskiego i ukraińskiego. 

A ja chcę by w Polsce rządzili Polacy dla dobra Polaków. 

Na Lewicę nie zagłosuję, to wykluczone, bo to pogrobowcy komunistów którzy mordowali moich rodaków za komuny, także wykluczone. 

Nasze prawo zabrania reaktywowania organizacji faszystowskich i bolszewickich. Nie rozumiem jakim cudem taki konstrukt w naszym państwie działa i kandyduje do władz. To grube nieporozumienie. 

Platformę postrzegam jako partię wasalną wobec Niemiec. Nie prezentuje ona polskiego interesu społecznego i gospodarczego, tylko niemiecki. Odpada. Na agentów obcego wpływu nikt rozsądny nie zagłosuje. 

Hołownia i jego kanapowa grupka to partyjka zmontowana przez służby amerykańskie i izraelskie. Odpada. 

PSL to partia komunistyczna która ukradła nazwę prawdziwemu, przedwojennemu, polskiemu PSLowi. Ich wójt okradł moje gospodarstwo na Mazurach, także wykluczone, abym oddała na nich mój głos.

Czytałam, że aktualny prezydent Szczecina miał jakieś zgrzyty z Platformą i startował bez ich poparcia. Nie doczytałam szczegółów, ale samo to, że Platforma nie dała mu swojego poparcia świadczy o tym, że jest przyzwoitym człowiekiem i nie wchodzi i w śliskie kanały w jakie lubi wchodzić Platforma. 

W drodze wyjątku i po zapoznaniu się z jego dorobkiem zdecydowałam się na niego zagłosować w tych wyborach. 

Natomiast do rady miasta chcę oddać głos na kogoś z Konfederacji, ewentualnie Suwerennej Polski i PiSu. Jeszcze nie wiem na kogo oddam głos, bo nie mogę znaleźć listy do głosowania z nazwiskami z mojego okręgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!