niedziela, 3 grudnia 2023

Zarażanie preparatem przez dotyk


Ja nie byłam szczepiona, ale uścisnęłam dłoń dyrektora bursy w Ełku, który był szczepiony ponad 3 miesiące wcześniej.

Preparat genetyczny zagnieżdża się w każdym organie i każdej komórce organizmu do 3 miesięcy po szczepieniu i po tym okresie wydziela się na zewnątrz razem z naskórkiem i zakaża osoby trzecie, które mają styczność z nim poprzez dotyk. 

Ja po tym podaniu dłoni zaczęłam bardzo chorować na różne choroby m.in. miałam ostry stan zapalny woreczka żółciowego, zaczęły puchnąć mi kostki, stawy, ujawniły się problemy z chodzeniem. 

Natomiast dyrektor zachorował na koszmarne zapalenie płuc. Potwornie kaszlał, charczał wręcz. 

Odgłosy zza ściany gdzie mieszka (sąsiadowaliśmy przez ścianę w bursie) dochodziły takie jakby się dusił i za chwilę miał skonać. Rzęził. Myślałam, że się przekręci. 

O dziwo, jakoś wyszedł z tego wtedy. Nie wiem, czy jeszcze żyje, ale to co słyszałam wtedy te jego odgłosy walki o życie z chorobą brzmiały groźnie. Był to bardzo ciężki przebieg choroby.

Mogę tylko radzić by nie podawać nagiej dłoni nikomu, by zakładać rękawice gdy wsiadajcie do autobusu lub tramwaju i dotykacie części wspólnych typu uchwyty, klawisze do otwierania drzwi.
Naskórek zostawiony przez zaszczepionego na tych elementach autobusu i tramwaju nadal może zakazić osobę zdrową.
 
Jeżdżąc środkami komunikacji miejskiej zwłaszcza latem unikajcie dotyku skóry obcych. Zakładajcie długie rękawy i spodnie. Nie dotykajcie skórą innych ludzi. Dbajcie o siebie, bo zakażenie preparatem to bilet na tamten świat w znacznie przyśpieszonym tempie.

3 komentarze:

  1. Indianko ale takich osób zaszczepionych to pewnie w ciągu 2-3 lat to miałaś tysiące pewnie. Czy to w szkole czy w środkach komunikacji czy też w szpitalu. Służba medyczna zazwyczaj jest szczepiona na 1 miejscu a ty byłaś w szpitalu. Lekarz pielęgniarki nie dotykali ciebie? To jak zrobili operację? W szkole też nie podawałaś miło mu ręki? A współlokatorzy lub dziadek. Oni też mogli być zaszczepieni. I co wtedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z seksem, nawet prezerwatywa juz nie wystarczy? Ciezkie czasy jak przed randka trzeba sie pytac : szczepiłaś się?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!