sobota, 16 grudnia 2023

Mimo mdłości nie posiadam się z radości 😍

Dziś gardziel nadal boli. W dodatku mdli mnie. Mam skurcze w miejscu cięcia operacyjnego. Zanosi się na wymioty.

Mimo tego rano zmobilizowałam się i przywiozłam sobie cudne, sosnowe biurko.
Nie posiadam się z radości, że udało mi się ten mebel sprowadzić. Teraz będę miała na czym godnie i wydajnie pracować. Jestem bardzo zadowolona z nabytku. O takim marzyłam. 😍

Zanim mój drewniany skarb ustawię muszę zrobić przemeblowanie w mieszkanku. Zatem walczę tutaj już od dwóch godzin przestawiając i przekładając wszystko (głównie książki) aby zrobić miejsce 😊

Teraz się trochę położyłam by odpocząć i pozbyć się skurczy i mdłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!