czwartek, 21 grudnia 2023

Stare komuchy dorwały się do telewizji publicznej

 

Ja telewizor wywaliłam w czasie gdy TVP był w rękach Platformy, bo aż mdliło od kłamstw, jadu i nienawiści do wszystkiego co polskie, patriotyczne, chrześcijańskie.

PiS też uprawiał swoją propagandę w publicznej TVP co gorsza za nasze 3 miliardy złotych, ale nigdy nie był tak nienawistny w swoim przekazie jak Platforma.

Teraz słyszę, że Platformiany rząd wyciąga z naszych kieszeni kolejne 3 miliardy i za łączne 6 miliardów złotych będzie znowu pluł na Polaków i wszystko co polskie. Nie ma z czego się cieszyć.

Ja osobiście jako podatnik i wyborca nie zgadzam się by jakikolwiek rząd okradał nas z 6 miliardów złotych by na nas pluć i manipulować nami. 🤨

2 komentarze:

  1. A widziałaś jak Platforma przejmuje władzę w TVP? Nie było Telexpressu Wiadomości. Jak za czasów 1981 roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam, ale widziałam komentarze na Facebooku :)
    Z tego co wyczytałam to ostro sobie poczynają ci z Platformy. Bezwzględnie i bez skrupułów.

    A PiS tyle lat się czaił ze wszystkim, z reformą sądownictwa itd. Miał swój czas - 8 lat. Powinien go poświecić poprawieniu losu Polaków, a zmarnował na schlebianiu i dogadzaniu żydom, Ukraińcom, Amerykanom - zamiast zadbać o własny naród należycie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!