wtorek, 19 grudnia 2023

Drobne sukcesy 馃槉

Mimo choroby uda艂o mi si臋 ten dzie艅 zako艅czy膰 z pewnymi sukcesami. Najpierw do po艂udnia odpoczywa艂am i regenerowa艂am si艂y. Potem gor膮ca k膮piel mnie rozgrza艂a 馃槉

Nast臋pnie odgruzowa艂am pok贸j czyli zrobi艂am tu porz膮dek. 馃槉 Przejrza艂am m贸j odzyskany posag czyli stos tkanin i obrus贸w oraz serwetek. 馃槉 Posegregowa艂am osobno tkaniny, osobno obrusy, osobno serwety i pouk艂ada艂am wszystko na umytych p贸艂kach.

Wieczorem zmusi艂am m贸j os艂abiony organizm do wyj艣cia na miasto gdzie dosta艂am od dobrego i przystojnego, m艂odego cz艂owieka pi臋kne szk艂o, 艂adne kubki dla siebie i markow膮 maszynk臋 do golenia na prezent dla brata 馃槉 oraz co艣 do u偶ytku domowego dla siebie - mi臋dzy innymi m艂ynek do kawy. Ja kawy nie pij臋, ale przyda si臋 do mielenia zbo偶a i zi贸艂 oraz przypraw 馃槉

Dosta艂am te偶 lask臋, kt贸ra mi niebawem b臋dzie potrzebna, a w艂a艣ciwie ju偶 jest gdy mam stany zapalne i b贸le staw贸w i nie mog臋 chodzi膰 馃槩

Przynios艂am te偶 kubki i talerzyki dla dziewczyn z mojej grupy 膰wiczeniowej, aby艣my mia艂y w czym pi膰 herbat臋 i na czym je艣膰 kanapki podczas przerw w zaj臋ciach 馃槉
Trzeba dba膰 o godne warunki nauki 馃槉

2 komentarze:

  1. Gdzie to s膮 przystojni dobrzy i m艂odzi cz艂owieki co rozdaj膮 tyle dobroci? Nie boisz si臋 偶e mo偶e on szczepiony by艂 i ty dotykasz te rzeczy po jego szczepionie?

    OdpowiedzUsu艅
  2. W okolicy. A to nie jego rzeczy tylko poprzedniej w艂a艣cicielki. Oni tam robi膮 opr贸偶nianie mieszkania po poprzedniej w艂a艣cicielce. Je艣li nawet Covid na tych rzeczach kiedy艣 siedzia艂 to ju偶 dawno zdech艂. 馃檪

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!