niedziela, 2 stycznia 2022

Święta Bożego Narodzenia i Sylwester 2021/2022 w Szczecinie


Święta Bożego Narodzenia i Sylwestra spędzam z rodziną w Szczecinie. Od 23 grudnia 2021 do 3 stycznia 2022. W sumie 11 dni razem. 
Mnóstwo tematów do omówienia, historii do opowiedzenia. Poznałam piękną i utalentowaną córkę mojego brata i jej sympatycznego ukochanego - policjanta.

W domu rodzinnym głośno, gwarno. Grają jednocześnie 3 telewizory - każdy inny program pokazuje :D. Pies szczeka grubym basem na inne psy przechodzące ulicą, które widzi z balkonu. Mama snuje swoje opowieści, a brat zagłusza i rozprawia głośno i donośno o swoich przeżyciach w miejskiej dżungli. Ojciec raz po raz woła psa - Dino to ulubieniec mojej rodziny. Dałam psa bratu w roku 2011, gdy był u mnie na farmie i od tamtej pory psisko jest z moją rodziną. Wyrosło z niego piękne, cudne zwierzę. Podchodzi do mnie, by go pogłaskać. Nie wiem, czy mnie poznał po tak wielu latach, ale to jest niewykluczone, bo obcych nie toleruje - nikogo obcego do domu nie wpuści, a mnie zaakceptował momentalnie. Próbuję dzielić uwagę pomiędzy ich wszystkich. Masa informacji na raz. 

Nie ma szans na naukę, więc podręczniki leżą odłogiem co się niebawem odbije na mnie groźbą niezaliczenia przedmiotów na studiach. 
No, ale cóż - nic na to nie poradzę - nie ma tu warunków do nauki - spróbuję to nadrobić, gdy wrócę do siebie.
 
Wieżowiec rodziców odnowiony, odremontowany. Na piętrach wstawione drzwi do korytarzy, korytarze odmalowane, na dole domofon. Nowe windy jeżdżą. Nowe okna wstawione na korytarzach. 

Osiedle i w ogóle miasto tak się zmieniło, że ho ho. Nowe całe kwartały, drzewka wyrosły w wielkie, rozłożyste drzewa, mnóstwo nowych sklepów, odnowione elewacje starych budynków. Dworzec kolejowy nie do poznania - piękny, czysty, nowoczesny. Dużo zmian :)

Indianka podziwiająca rodzinne miasto :)
 
 

6 komentarzy:

  1. Iza cieszę się, że jesteś z rodziną! Że wreszcie się spotkałaś z swoją Mamą! Super, bo to przecież wszystkim bardzo, bardzo potrzebne. Dobrego czasu Wam wszystkim życzę! pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Grają jednocześnie 3 telewizory i każdy inny program pokazuje - jak ta technika poszła do przodu - niewiarygodne. Co do psa to że nie wypuści obcego to chyba rodzinne u was bo U ciebie jest podobnie i jak piszesz to jest pies od ciebie to musi być groźny . Szkoda że tam w Szczecinie tak rodzinnie a w Czuktach tylko towarzystwo Niemki . Ale Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się cieszę,że Izunia rodzinnie spędziłaś Swięta i ogólnie dobrze się toczą dni,oraz Nowy Rok żeby był szczęśliwy dla Ciebie i Twoich najbliższych,a także dla Twoich zwierząt,ślę pozdrowienia M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Tobie i Twojej rodzinie także samych dobroci w nowym roku :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!