sobota, 1 stycznia 2022

Re-volta zeszła na psy w momencie rozpętania przeciwko mnie nagonki

 
kokosnuss, Czyli jak rozumiem Ty nie widziałaś wypisu z wyroku. Wytłumacz mi jak pięciolatkowi: co upoważnia Ciebie do twierdzenia (po raz enty i wielkimi literami) że sprawa została umorzona ze względu na niepoczytalność?
Czas leci, a tu nic się nie zmienia. "Chamstwo & Pyskówy" sp. z o.o. 😀
Jesteście doprawdy godni waszego Wroga Naczelnego.
W nadchodzącym roku 2022 życzę wszystkim zacietrzewionym luźniejszej gumy w majtach.

P.S. Podobno pavulon doskonale uspokaja...
...
Za ten post użytkownik otrzymał: Ban permanentny
Komentarz moderatora: Bez komentarza
Czy tylko ja mam wrażenie ze RV się "posypała"? świątecznych kartek nie było, sylwestra z RV nie było... jakoś tak cicho i drętwo się zrobiło
No niestety, część wirtualnego życia przeniosła się na social media i fora powoli giną śmiercią naturalną. Revolta i tak długo się trzyma jak na okoliczności. Mi tez szkoda ale co zrobić
TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
01 stycznia 2022  14:52
Jak powstało to nowe forum to wszyscy pouciekali. Miało być pięknie a tu zonk
efeemeryda   no fate but what we make.
01 stycznia 2022  15:55
Niestety ale mam dokładnie takie samo wrażenie 🙁
 
Coraz mniej osób czyta portal koniarski re-volta, bo poziom tego portalu budzi niesmak i zażenowanie.
Wątek "Pogonieni przez moderację" to przykład klasycznej nagonki i stalkingu upatrzonej ofiary, opluwanej i szkalowanej zza przydomków anonimowych hejterek, lubujących się w  chamskim i bezkarnym dowalaniu obcej im osobie.
 
Rollnick do świętoszków też nie należy. On i te kobiety są siebie warci.
 
Żadna z tych szkalujących mnie z rozmysłem osób do pięt mi nie sięga i nigdy nie sięgnie - ani pod względem pracowitości, uczciwości czy miłości do zwierząt oraz talentu do ich hodowania.
 
Indianka
Hodowca Niezłomny
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Na re volcie te pretensjonalne idiotki same się zagryzają teraz, zasr@ne kółko wzajemnej adoracji się posypało xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, skaczą sobie do gardeł.

    Inne zaś przyszły pośpiesznie tuszować niesmak i zażenowanie, jakie powoduje ten beznadziejny wątek plotkar, manipulantek i podpierdalaczek.

    Pewnie właściciel portalu wysłał znajome, by tuszowały ohydny niesmak, jaki budzi to forum kretynek i hejterek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co im ogladalnosc nakrecać? Zapewne nawet wiekszosc stalkerow o tym forum zapomniala, a Ty ze swoja ogladalnoscia napedzilas im ogladalnosci.
    Gratuluje wygranej w sadzie :) mam nadzieje ze zwierzatka szybko do Ciebie wroca.
    Dawno mnie w Szczecinje nie bylo, Sajgonki przy Radisonie nadal sa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak sajgonki, ale wiem, że Radisson podupadł, za to obok niego ogromny nowy budynek wyrósł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brat mówi, że sajgonek przy Radissonie już nie ma.
    Sam tam jadał u skośnookich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten mały skośnooki to był duży nerwusek z tego co brat opowiada :D
    Rzucał bluzgami na lewo i prawo :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!