poniedziałek, 31 stycznia 2022

Okrutnie zmęczona jestem

i śpiąca :)
 
Kilka rzeczy zaległych muszę załatwić, ale dziś już nie jestem w stanie. Trzeba się w końcu wyspać i pilnować, aby nocy nie zarywać, bo potem w dzień do niczego jestem. 
 
W dodatku wieczorem Internet przestaje działać, przerywa, zrywa się. Trudno cokolwiek otworzyć i dokończyć. 
 
No, na szczęście już do mnie jadą dodatkowe podręczniki z których się będę uczyć do egzaminów. 
Zwłaszcza cieszy mnie ten nowy, przystępny do prawoznawstwa, bo ten co mam tutaj, Lecha Morawskiego - to jest nieprzyswajalny, ciężko się go czyta i ciężko wchodzi do głowy. 
 
Obiadek zrobiłam na dziś i na jutro, także jutro zaoszczędzę czas, tylko sobie podgrzeję to co dzisiaj upiekłam. Jutro od rana zabieram się za zaległości nadrabianie. 
 
Generalnie to się zaopatrzyłam w piękne formy do pieczenia i piekę fajne potrawy, a mam zamiar piec też boskie ciasta i torty. Gdy mózg ciężko na studiach pracuje, to dobrej strawy potrzebuje :)
 
Indianka
 
 

4 komentarze:

  1. Indianko kiedy będziesz prowadzić streamy i donejty. Chętnię będę wpłacać tylko musisz powiedzieć lub napisać kiedy zrobisz transmisje live. Jaką kwotę byś chętnie widziała na donejtach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będziesz prowadzić streamy z indianką czy z Brunhildą ? Chodzi mi o to czy będziesz robić to sama czy z Brunhildą ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Indianko możesz też piec mięso. Pyszne jest mięsko boże z piekarnika. Boska indianka to i wszystko musi być boskie nieprawdaż ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!