środa, 5 stycznia 2022

Na dzisiaj koniec zajęć - pora odpocząć

Z powodu nieprzyjemności na studiach w Olsztynie, na kierunku Historia - dzisiaj nie wzięłam udziału w pierwszych kilku wykładach. Nie dałam rady psychicznie, po tych szykanach, które spotkały mnie w poniedziałek i we wtorek, oraz wcześniej. 
 
Dopiero wieczorem zmobilizowałam się i wzięłam udział w 2 wykładach: z psychologii i pedagogiki.
Jestem na kierunku Historia, specjalność nauczycielska, stąd te przedmioty. 
Profesorzy na tych powyższych kierunkach nie dokuczali mi, ani mnie nie szykanowali w żaden sposób. Trochę mnie to uspokoiło. Mam pozaliczać wszystkie nieobecności i porobić prace zaliczeniowe.
 
Jutro zacznę naukę od prawa, bo tam też mam prace do zrobienia. Rano mózg świeży, wypoczęty, przyda się taki do nauki prawa, zwłaszcza czytania podręcznika Wstęp do prawoznawstwa. 
 
Dzisiaj były ciekawe lekcje, między innymi na temat metod szybkiego i skutecznego uczenia się. 
Te metody mogą mi się przydać w nauce prawa i innych przedmiotów. 
 
Indianka znerwicowana

18 komentarzy:

  1. Ojejku a jakie to szykany były? Ludzie teraz to zupełnie bez serca, jak roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesor od historii kultury wyrzuciła mnie z transmisji na TEAMSie, podobnie profesor od starożytności usunął mnie całkiem z dwóch zespołów na TEAMSie. Uniemożliwili mi udział w wykładach online.

      Usuń
  2. Wytresowani by być robotami bez serca.
    Taki chów lewacki. To są ludzie bez powołania do uczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Ty byś uczyła dzieci młodzież dorosłych? Gdybyś była ministrem edukacji co byś zrobiła? I jak oceniasz obecny poziom szkolnictwa dzieci i dorosłych? Także wliczając to szkoły wyższe.

      Usuń
  3. 5.30 rano a ja się budzę.
    Ja się pytam po co?
    Przecież jestem zmęczona i niewyspana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5.30 zdecydowanie za wcześnie chyba żeby wstawać jak uważasz ?

      Usuń
  4. Jeden plus tej pobudki, że sobie okno otworzyłam by się dotlenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy zamykasz te okno znam ludzi co mają otwarte okno cały dzień i czasem w nocy też. A jak z tym jest u ciebie?

      Usuń
  5. Fajnie było z rodziną spędzić święta i Sylwestra, ale brakowało mi bardzo tlenu. Mama nie wietrzy mieszkania i nie pozwala okien otwierać. Dusiłam się tam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabela mogłaś spędzić sylwestra pod chmurką na zewnątrz tam jest dużo tlenu . Ogólnie zamiast siedzieć w domu w Szczecinie- mogłaś wychodzić np.na spacer z psem . Może byś spotkała przypadkiem jakiegoś księcia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Izabela A gdzie lepiej ci się śpi- u siebie na rancho czy też spało ci się lepiej w Bursie w Ełku. Gdzie są lepsze warunki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. . Mam pozaliczać wszystkie nieobecności i porobić prace zaliczeniowe.-skąd zaległości?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przecież wysłano ci pismo o skreśleniu z listy, więc nie jesteś już studentką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisma nie otrzymałam i formalnie nic mi o tym nie wiadomo.
      Przez telefon różni ludzie mogą sobie opowiadać różne rzeczy.
      Ja muszę zobaczyć dokument z pieczątkami i podpisami i się do niego odnieść. Mam zamiar napisać odwołanie jak tylko tę decyzję o skreśleniu dostanę. Nie dostałam też informacji o wszczęciu procedury skreślenia. Nikt mnie też nie informował o sytuacji emailowo, ani telefonicznie. Wysłali pisma na adres, pod którym nie mieszkam. Bez uprawomocnienia się decyzji o skreśleniu z listy studentów niektórzy wykładowcy mnie szykanują, poniżają mnie podczas wykładów wyrzucając z zajęć.

      Usuń
  10. Rektorat powinien zapoznać się z tymi treściami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie obawiasz się, że władze Uczelni dowiedzą się o tych postach i komentarzach? Publikujesz publicznie te nieciekawe tezy na temat Wykładowców i Uczelni, to wiąże się z odpowiedzialnością jaką możesz ponieść.

    OdpowiedzUsuń
  12. Well, mam zamiar napisać skargi na tych dwóch wykładowców, co mnie wyrzucili ze swoich wykładów, także władze się dowiedzą i tak o tych incydentach. Prodziekan już wie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnaś napisać jaka szkoła tak robi żeby ostrzec innych przed takimi lewackimi uczelniami. Ta szkoła jest w Olsztynie czy w Ełku. To jest nie do pomyślenia że jest tyle lewactwa w szkolnictwie .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!