wtorek, 4 stycznia 2022

Kłody pod nogi, ale nowe podręczniki

Dzisiaj profesor od starożytności rzucił mi dwie wielkie kłody pod nogi. 
Wyprowadziło mnie to z równowagi. Dzień zmarnowany. Prawie zmarnowany, bo jednak dotarły do mnie w samą porę zamówione podręczniki do prawa. Od historycznej strony dzień zepsuty, ale od prawniczej jest postęp, bo wreszcie mam z czego się uczyć. Teraz się skupię na prawie. Nareszcie zgłębię tajniki prawa. 
 
Od dzisiaj koniec gadania o nauce - teraz realna nauka ma mieć miejsce. 
Mam przed sobą 250 stron podręcznika do prawoznawstwa. 
Przyznam, że od lat nie przeczytałam żadnej książki. Co prawda codziennie czytam internet, ale książek nie czytam - co najwyżej słucham audiobooki. 
 
Podręczniki zawodowe i poradniki czytałam wybiórczo - tylko to, co mi było potrzebne. Jestem ciekawa, czy starczy mi cierpliwości by wchłonąć podręcznik w całości, za jednym zamachem. 
Jutro się okaże. 
 
Indianka przygotowująca się do czytania dużych partii materiału
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Ciebie zawsze ciągnęło do prawa albo prawicy a nie do lewa i do lewicy. Aj przepraszam to nie ta historia - pomyliło mi się. Jednak studiujesz historię ? A co z farmaceutyką? Też robisz ten kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma mnie w Ełku, a wymagają obecności w studium więc nie da się kontynuować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie przywrócą na listę studentów to będę studiować historię.
    Musi też być zgoda na IOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj dowiedziałam się, że pro dziekan Rozbicka 30 grudnia wysłała do mnie pismo o skreśleniu ze studiów historii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kontynuować naukę, pozaliczać wszystkie nieobecności, no ale nie dała mi. Strasznie antypatyczna kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za kobieta dlaczego niemiła wobec ciebie ? Też z lewicy ona ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!