czwartek, 16 kwietnia 2020

Uwielbiam ten wózek!



Mój pojazd towarowy ma pojemność prawie taką jak bagażnik samochodowy, a nie muszę płacić 800 zł OC rocznie, ani za przegląd techniczny, ani na paliwo, ani za naprawy u mechanika, ani wydawać kroci na zakup auta. Niepotrzebny też garaż.

Ekologiczny i tani pojazd, darmowy w użytkowaniu. ❤️

Co prawda ciąganie nim towarów z Olecka po 20-25 km to jest duży wysiłek, ale jakże opłacalny, a także samowystarczalny.

Zawsze, gdy z trudem pedałuję z miasta z obładowanym wózkiem i rowerem to mówię sobie, ile zaoszczędziłem na tym, że nie jadę autobusem czy samochodem.

Najważniejsza w tym wszystkim jest samowystarczalność.

To nic, że pedałowanie z miasta zabiera mi wiele godzin i jest uciążliwe, ciężko ciągnąć taki obładowany wózek tyle kilometrów, ale za to jestem samowystarczalna i nie muszę zdawać się na autobusy, które obecnie nie kursują, ani prosić nikogo o podwiezienie mnie, czy trwonić pieniądze na taksówkę.

Niech żyje ekonomiczna samowystarczalność transportowa! 😀

Indianka ✌️

1 komentarz:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!