czwartek, 23 kwietnia 2020

Warto planować dzień

https://youtu.be/9duIRMGRFYk

Warto planować dzień.
Ja to robię codziennie wieczorem przed zaśnięciem.

Gdy budzę się, zbieram myśli od czego by tu zacząć ten nowy dzień. Zawsze planuję sobie wiele, ale nie obwiniam siebie, gdy uda mi się zrobić tylko kilka rzeczy z długiej listy, bo wiem, że moja lista jest za długa na wyrost.

Po prostu w ciągu dnia wybieram sobie co chcę z tej listy zrobić, na co mam akurat nastrój i chęć. Lubię wybierać.

Przeważnie rano od razu wychodzę na dwór, podlewam ogród, karmię koty i psy, a następnie kury.

Potem robię sobie śniadanie. Po śniadaniu dopijam herbatę i kłócę się z Żydami na Instagramie. 🤣🤣🤣

Gdy już ich dostatecznie wyprowadzę z równowagi uświadomiając, jak bardzo się mylą co do rzekomej kolaboracji Polaków z Niemcami podczas drugiej wojny światowej, wtedy misyjnie spełniona ruszam do ogrodu siać warzywa. 😇

Pracuję z przerwami cały dzień, w stylu ludzi z Doliny Hunza. To znaczy cały dzień, ale na spokojnie, bez stresu i z częstymi, dużymi przerwami na posiłek lub na odpoczynek mego kręgosłupa.

Pracuję z pasją, więc mnie to nie nuży. Drobne sukcesy ogrodowe dają mi wiele radości.

Cieszy mnie też moja zapobiegliwość, bo wytrwale pracując w ogrodzie, odsuwam od siebie widmo głodu, a przybliżam wizję bogatych plonów.

Izabella INDIANKA Redlarska








15 komentarzy:

  1. 🇮🇱 God bless Israel! 🇮🇱

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynosisz wstyd Polsce i Polakom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd! Dbam o dobre imię Polski i Polaków, czyli o rzeczy, o które nie dba Żydokomuna zasiedziała w Polsce.

      Usuń
    2. Proszę mi tutaj pedagogiki wstydu nie uprawiać. My Polacy nie mamy czego się wstydzić. Jesteśmy wspaniałym narodem, a Żydzi nam do pięt nie dorastają.

      Usuń
  3. Żydzi wierzą, że Polacy mordowali Żydów w czasie drugiej wojny światowej. Są głęboko zindoktrynowani. To niebezpieczne. Władze Polski nie powinny do tego dla naszego dobra dopuszczać. Izrael hoduje faszystów zdolnych zabijać Polaków bez mrugnięcia okiem.🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zdarzało, niestety i bez względu na to czy to Ci się podoba czy też nie. Wydarzeń nie da się zakłamać. Smutne to i niestety prawdziwe. Tak jak smutne również jest to, że jesteś antysemitką. Tylko po Ci to? Żyłam w przekonaniu, że nasze powojenne już pokolenie jest wolne od nienawiści. Daj spokój, ciesz się pięknym otoczeniem, cudną przyrodą wśród której żyjesz i jak nie chcesz kochać ludzi, to przynajmniej pozbądź się nienawiści. Życie tak krótkie i ulotne więc należy cieszyć się każdym dniem w zdrowiu i naturze. Popatrz co się dzieje, szalejąca pandemia, grożąca susza, płonący przepiękny Biebrzański Park Narodowy. Mało zła i jeszcze szukanie dodatkowych bodźców do ujmowania własnego życia? Szanuj to życie, bo warto. Okaż wdzięczność Panu Bogu za ten dar.

      Usuń
    2. Otóż nie. Polacy Żydów nie ruszali. Jeśli się trafił kolaborant, który donosił na Polaków i przez którego ludzie tracili życie, dostawał wyrok śmierci i był likwidowany bez względu na to jakiej narodowości był. Takich przypadków nie należy interpretować jako prześladowanie Żydów. To była wyższa konieczność, bo brak wyrwania takiego chwasta kosztował życie kolejne ofiary.

      Usuń
    3. Dodam, że nie jestem antysemitką, lecz Polką dbającą o polski interes narodowy, o naszą godność. Nie ma we mnie nienawiści, lecz miłość do mojego kraju. ❤️

      Usuń
  4. Jews believe that Poles used to kill innocent Jews during the II World War. They are so deeply indoctrinated by manipulators and liars, that they are not able to accept the truth. It is very hard job to make them understand, that they are wrong.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyś jest jebnięta zdrowo hahahahaah

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyś jest jebnięty zdrowo hahahahaha 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Dajcie spokój, tak nie można.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co nie można? Żydzi są takim samym narodem jak każdy inny. Nie są świętymi krowami, ani żadnym lepszym, specjalnie wybranym narodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli używanie rynsztokowego języka.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!