niedziela, 19 kwietnia 2020

Szokujące słowa ministra zdrowia ws. koronowirusa! Cejrowski OSTRO odpowiada! Szlachtowicz i Rola!

https://www.youtube.com/channel/UCjfI5ZL05t77eMbDcKuAjbw

Studiowałam kiedyś ekonomię i w tym historię gospodarczą świata i Polski.
Egzamin zaliczyłam na 5.
Profesor był zachwycony.
Ja zaś pamiętam z tamtego okresu taki znamienny fakt, że dzieje świata są oparte na podaży i popycie czyli na pieniądzu.

Gdy słyszę od utytułowanych lekarzy, że szczepionki nie działają, a z drugiej strony o gigantycznych uroszczeniach Żydów, a z trzeciej strony o Partii Interesów Syjonistycznych, która po trupach prze do następnej kadencji - to nasuwa mi się przypuszczenie, że PiS chce wypłacić uroszczenia Żydom w postaci zakupu zbędnych, a drogich szczepionek obciążających nasz polski budżet państwa na miliardy.

Są jeszcze inne istotne czynniki, czyli globalizacja i depopulacja oraz totalna kontrola i niewola zarządzona przez banksterów. Kto wie, co nam te oszukańcze, totalitarne łajdaki wstrzykną? Chipy kontrolujące? Choroby? Bezpłodność? Narkotyki ogłupiające?

Moim zdaniem gnidy wcielają w życie totalne zniewolenie ludzkości czyli NWO.

Pomyślcie.

Indianka myśląca

13 komentarzy:

  1. Na jakiej uczelni studiowałaś i jaki dokładnie kierunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiowałam ekonomię na Wydziale Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego.

      Usuń
  2. Jesteś ekonomistką z zawodu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka zawodów wyuczonych. Ostatni i najdłużej wykonywany, to rolnik, hodowca, ogrodnik, sadownik.

    Mam też wiedzę ekonomiczną. Wiem, jak działa ekonomia, bo studiowałam ją i interesowało mnie to. Między innymi stąd wiem, że nadmierne podatki zaduszają gospodarkę. Również nadmierny kontroling i interwencjonizm niszczy gospodarkę. Te błędy popełniają wszystkie powojenne rządy w Polsce. Nie potrafią pobudzać potencjału Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wykształcenie wyższe ekonomiczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Formalnie nie, realnie tak.
    To co czytasz z zainteresowaniem zostaje w tobie na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Studia ekonomiczne przerwałam, bo wyjechałam do pracy za granicę zarabiać na mieszkanie w Szczecinie. Zarobiłam, kupiłam, wyremontowałam, sprzedałam i kupiłam gospodarstwo. To się nazywa alokacja sił, talentów, pracy i środków. Zainwestowałam w zdobycie miejsca do życia. Studia do tego nie były potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, studia nie są do tego potrzebne. Wiele sprzecznych informacji czytam w sieci o Tobie i nie mam możliwości by cokolwiek zweryfikować, dlatego ciesze się, że teraz mogę prowadzić dialog z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po którym roku przerwałaś studia, może warto wrócić i zdobyć dyplom. Ten zawód daje bardzo duże możliwości, można pracować zdalnie i sporo zarabiać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaliczyłam pozytywnie pierwszy semestr i dostałam kontrakt na statku, więc rzuciłam studia i poleciałam samolotem i helikopterem na statek.

    Byłam z siebie dumna, bo nawet matematykę zaliczyłam na ekonomii, a były tam ciężkie rzeczy, których nie było w mojej szkole średniej. Studenci podchodzili do egzaminu po kilka razy, a ja zaliczyłam od razu. Całki i macierze! Pamiętam to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka ze studiów, narzekała, że poleciałam sobie, namawiała, abym wracała, ale ja zarabiałam na swoje własne mieszkanie. Nie żałuję tej decyzji. To był mój wybór. Zależało mi na niezależności, na swoim lokum. Studia można zrobić później, jeśli są do czegoś potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szwecja płaci swoim obywatelom, którzy studiują. Nie tylko mają darmowe studia, ale też dostają zasiłek w czasie studiowania. Starcza na wynajęcie mieszkania i godne życie.

    A u nas jest wszystko pod górkę - Nie dość, że płacisz za zaoczne to jeszcze grubo płacisz, a rząd trwoni miliony na wypłaty roszczeń dla Żydów, zamiast zainwestować w edukację Polaków. Wkurzające to jest. 😞

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd masz takie informacje, że Szwecja płaci studentom.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!