czwartek, 23 kwietnia 2020

Korona świrus to pretekst do zaczipowania ludzi



Korona świrus to pretekst do zaczipowania ludzi. Nostradamus przewidział również to. W jednej ze swoich wizji dostrzegł ludzi chodzących z elektronicznymi układami scalonymi w swoich ciałach.

 A to zaczyna być coraz bardziej powszechne w 2020 roku. Niektóre firmy już używają chipów zamiast kart dostępu.

Nie dajmy się zaszczepić! Razem ze szczepionkami zostaniemy zainplantowani układami scalonymi do kontroli naszych umysłów i ciał, abyśmy byli pokornymi baranami gotowymi na rzeź w imię interesów globalnych bandytów!

Indianka

6 komentarzy:

  1. Z największą przyjemnością dam się zaszczepić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wola. Szczep się jak chcesz.

      Ja żadnych sztucznych ciał ni substancji nie uznaję w moim organiźmie, a przypominam, że ja jestem właścicielką mojego ciała i nikt nie ma prawa mnie okaleczać czy cokolwiek mi robić.

      Usuń
  2. Będę cyborgiem ! Ale jazda 😁 ZAWSZE o tym marzyłem 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż. Masz prawo być cyborgiem, a ja mam prawo być naturalna :)

      Usuń
  3. Jak wyszły ci te badania psychiatryczne? Może warto powtórzyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha 😂😂😂
    Niezmiennie zdrowa na umyśle i psychice jestem. Pogódź się!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!