niedziela, 8 września 2019

Izabella INDIANKA Redlarska



Izabella INDIANKA Redlarska

9 komentarzy:

  1. Jesteś prześladowana i stalkowana? Gdzie? Nie zalinkowałaś tej strony czy ja nie mogę znaleźć wśród tego gąszczu linków? Wszyscy powinni zostać od razu ostrzeżeni, kto jest hejterem i przed kim należy mieć się na baczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała farma żydowskich trolli pracuje nad tym, żeby mnie zniszczyć.
    Pozakładali strony internetowe z których sączą swój jad od lat.
    Łażą za mną po całym internecie i zatruwają mi życie gdziekolwiek się pojawię atakują mnie i mnie nękają. Napuszczają na mnie instytucje i fundacje oraz różnych oszołomów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie ma nazwisk łatwo dostępnych, a przeglądać pół bloga żeby je znaleźć to nie ma sensu...

      Usuń
    2. Jeden z najbardziej aktywnych i agresywnych ostatnio trolli jednocześnie ten który ukradł moje konie to Andrzej Deruchowski.

      Usuń
  3. Gdzie szukać tej farmy trolli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam komentarz, a miałam jeszcze dopisać, że bardzo ładny blog
    .

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!