środa, 18 września 2019

Zagłada polskich hodowli

Wyborcy Wiosny to zmanipulowane pionki zagłady polskich hodowli zwierząt.

Prawdziwymi intencjami waszych postulatów nie jest ochrona zwierząt tylko zamach na polskich hodowców. Wy chcecie zakazać polskim rolnikom i innym hodowcom hodowli zwierząt. Preteksty są różne. 

Króliki, lisy, nutrie zawsze były hodowane w klatkach z konieczności, a nie dla widzimisię hodowcy. Te zwierzęta są trzymane w klatkach ze względów bezpieczeństwa.

Można wprowadzić normy nakazujące zastosowanie odpowiednio przestronnych i wygodnych klatek, ale zakazywać stosowania klatek, gdzie one są niezbędne to jest po prostu likwidacja branży mięsnej i futerkowej. 

Jesteście szkodnikami i faszystami niszczącymi polską hodowle i polskich hodowców. Niszczycie polskie rolnictwo krok po kroku, po to by inne rolnictwa w innych krajach mogły na tym skorzystać i zarabiać wielkie pieniądze.

Wyborcy partii Biedronia jesteście tylko i wyłącznie marionetkami, bezmyślnymi, pionkami w rękach cwaniaków. Jak wam się uda wasz zbrodniczy szkodliwy proceder to Polska zostanie kompletnie pozbawiona zwierząt, a ja jako hodowca się na to nie zgadzam, bo ja kocham zwierzęta i chcę, żeby one żyły w naszym kraju tak jak żyły do tej pory przez tysiące lat.

Jestem mięsożercą i nie zgadzam się, by trawożerca zabraniał mi jeść co lubię i co mnie wzmacnia. Łapy precz od polskich hodowli, anemiczne biedrony!

Mam krew starożytnych myśliwych, którzy głównie żywili się mięsem. Mam wrodzone zapotrzebowanie na mięso i nie zgadzam się by sałatożerca mnie głodził!!!

Do tego choruje na niedoczynność tarczycy, jestem przez nią senna, zmęczona i tylko zdrowe mięso stawia mnie na nogi.

Głodzenie ludzi, w dodatku chorych, którzy potrzebują specjalnej mięsnej diety to zbrodnia przeciw ludzkości!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!