środa, 18 września 2019

Zero banerów Konfederacji na Mazurach

Nie ma banerów Konfederacji na Mazurach.

Byłam wczoraj w Olecku i w Ełku i wisi mnóstwo banerów wszystkich partii bandy czworga, a nie widziałam ani jednego baneru, ani jednego plakatu, a nawet maleńkiej ulotki Konfederacji.

Gdybym ja była kandydatką z listy Konfederacji to nie byłabym taka leniwa jak ci którzy są na tych listach, żeby nie zadbać o promocję w regionie.

Sama bym powiesiła co najmniej kilkadziesiąt banerów w różnych miastach Mazur.

Wczoraj podczas mojego wyjazdu do Ełku przy okazji przekonałam osobiście czterech wyborców do tego, żeby głosowali na Konfederację.

Gdybym była kandydatką - zorganizowałabym spotkania, podczas których przekonałabym nie 4 osoby, a 400 a nawet 4000.

Indianka

9 komentarzy:

  1. A pieniadze na podroze z bannerami i materialy reklamowe bys miala? Skoro jojczysz ze na pks do Olecka nie masz

    OdpowiedzUsuń
  2. Konfederacja ma fundusz na kampanię wyborczą. Wyborcy wpłacają na konto Konfederacji. Z tych pieniędzy są finansowane materiały wyborcze. Po wyborach dostaną zwrot ze skarbu państwa za faktury wystawione za materiały wyborcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wszystkich miast mazurskich można dojechać autobusami.
    Torba z banerami i plakatami, ulotkami też da radę.
    Oczywiście warto zaangażować wolontariuszy, wtedy wydajność wzrasta ale i samemu można wiele zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj. Trzeba zasłużyć na miejsce na liście wyborczej.

      Usuń
  4. Poza tym można wysłać kurierem banery i plakaty do wszystkich miast do osób, które na miejscu rozwieszą banery i plakaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale ja się wycofuję z mojego zaangażowania w Konfederację. Za dużo mnie przykrości spotkało ze strony liderów i doszłam do wniosku,że nie warto tracić mojego czasu cennego. Nadto muszę przygotować się do dwóch spraw sądowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wygląda polityka, jest dla twardych i nieustraszonych. Słabi jak Ty odpadają przy pierwszym niepowodzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem twarda i nieustraszona, ale liderzy nie chcieli mnie w organizacji, więc nie mogę firmować moją twarzą Konfederacji.

    Pora założyć własną organizację i w nią zainwestować swoją aktywność i talenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że struktury Konfederacji są skostniałe i nie są otwarte na nowych ludzi. Potrzebna jest organizacja otwarta na wszystkich patriotów polskich.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!