piątek, 9 sierpnia 2019

Zawiadomienie o prześladowaniu przez zorganizowaną grupę przestępczą


Prokuratura Krajowa
Departament do Spraw Przestępczości Zorganizowanej i Korupcji
Dyrektor: Piotr Kowalczyk
Zastępca Dyrektora: Beata Wojdak
Zastępca Dyrektora: Daniel Lerman
Sekretariat:
tel. (22) 12 51 790
faks: (22) 12 51 700

Zawiadomienie o prześladowaniu przez zorganizowaną grupę przestępczą

Ktoś złożył na mnie donos prawdopodobnie do prokuratury w Olecku, a ona przekazała sprawę do prokuratury w Sejnach, ponieważ złożyłam zawiadomienie na prokuraturę w Olecku, że działa na moją szkodę, gdyż odmawia zajęcia się sprawą kradzieży moich zwierząt i pozwala by umierały w rękach rabusiów. Wójt doprowadził do śmierci ponad 20 owiec i kóz, a Elżbieta Kozłowska do śmierci źrebaka nowo narodzonego.

Prokuratura Olecka z którą jestem z tego powodu w konflikcie, nie może procedować kolejnych spraw przeciwko mnie, ani innych z mojego zawiadomienia.

Ja natomiast wnioskowałam do prokuratury krajowej o inną prokuraturę do rozpatrywania moich spraw, ale nie prosiłam o to, żeby były wszelkie sprawy przekazywane do Sejn, tylko gdzieś daleko, do innego województwa, do innego miasta typu Warszawa lub Szczecin czy Zielona Góra. Chodziło mi o to, żeby wybrana prokuratura miała jak najmniej styczności z prokuratorą Olecko, żeby ci prokuratorzy nie znali się i nawzajem nie asekurowali.

No i nagle przyszło kilka tygodni temu pismo z prokuratury w Sejnach na policję w Olecku, gdzie kazali mnie przesłuchać na okoliczność rzekomego pochwalania zabójstwa Adamowicza i podczas tego przesłuchania w pierwszej kolejności wypytywano mnie, a było to w tych pytaniach zleconych przez prokuraturę w Sejnach czy jestem sympatykiem Ruchu Narodowego.

Wynika z tego, że to prokuratura w Sejnach jest ciekawa czy jestem sympatykiem Ruchu Narodowego i łączy to jakoś z pochwaleniem zabójstwa Adamowicza. Zapewne szukają haczyka na Ruch Narodowy, żeby zdelegalizować pod pretekstem działalności terrorystycznej, a mnie prześladują za prawicowe poglądy.

Policjant, który mnie przesłuchiwał w tej sprawie na komendzie w Olecku był bardzo miły i grzeczny. On tylko zadawał mi pytania z listy, którą dostał z prokuratury w Sejnach. Przesłuchał mnie i moje zeznania wysłał do prokuratury w Sejnach, a ta prokuratura zleciła komendzie w Gołdapi, aby zażądała ode mnie wydania wszystkich nośników pod groźbą przemocowego wtargnięcia do mojego domu i dokonania przymusowej rewizji, więc wydałam te nośniki.

To jest kolejny akt przemocy wobec mnie ze strony prokuratury i ogólnie rzecz ujmując lokalnych organów ścigania.

3 lata z rzędu jestem bezwzględnie i brutalnie prześladowana:

Rok 2017: napuszczenie na mnie przez policję Olecko psychiatry i założenie mi sprawy w sądzie o przymusowe leczenie psychiatryczne mimo, że jestem zdrowa. Zmuszanie mnie do odbywania badań wbrew mojej woli. Groźby przemocowego dostarczenia mnie do lekarza.

Rok 2018:  bestialska kradzież moich owiec i kóz przy udziale policji Olecko. Wójt się znęca ze szczególnym okrucieństwem nad moimi zwierzętami - masowo umierają otrute i zagłodzone. Prokuratura Olecko odmówiła ścigania sprawców.

Rok 2019: brutalna kradzież moich koni i rasowego psa oraz włamanie do mojego domu przy współudziale policji Olecko oraz zakucie mnie w kajdanki i wywiezienie z gospodarstwa na komendę podczas plądrowania mojego domu przez fundację Molosy Adopcję i policję Olecko.

Zlecenie zaboru moich nośników z mojego domu tym razem na wniosek prokuratury w Sejnach.

Reasumując jestem napadana i prześladowana przez lokalne organy ścigania.  Zostałam trzykrotnie okradziona przez lokalne organy ścigania. Ukradziono mi dwukrotnie zwierzęta oraz dokumenty hodowlane i weterynaryjne z mojego domu, a także pieniądze, a teraz jeszcze nośniki danych.

Moim zdaniem mam do czynienia z zorganizowaną grupą przestępczą, która wykorzystuje swoje stanowiska i uprawnienia do robienia mi krzywdy.

Wnoszę o ściganie zorganizowanej grupy przestępczej, która nadużywa swoich uprawnień po to, żeby robić mi krzywdę - mi i moim zwierzętom.

Będę w powyższej sprawie występować jako oskarżyciel posiłkowy.


Z poważaniem,

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, https://korespondencjaprawna.blogspot.com


6 komentarzy:

  1. Pani Indianko, a będzie mi (maluczkiej) Pani w stanie wytłumaczyć jakim cudem mamy w takim razie kontakt? Jako osoba małointeligentna uważam, że skoro zabrali Pani nośniki to raczej nie byłoby z Panią kontaktu, ani Pani nie miałaby kontaktu z światem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cha cha cha. To ją zgasiłaś :) Faktycznie ktos mało inteligentny

      Usuń
  3. A dlaczego podalas swoj numer telefonu na instagramie, gdzie warzywa sprzedajesz? Przeciez wzieli ci telefon, to jak to w koncu jest? Bez karty sim?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zdążyłam wyciągnąć kartę sim?

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, bo piękne warzywka i zamówienia z pewnościom się posypiom

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!