sobota, 17 sierpnia 2019

Izabella Redlarska - Kandydatka do Sejmu z okręgu 35 Olsztyn, Powiat Olecko


 Kandydatka do Sejmu z okręgu 35 Olsztyn

Izabella Redlarska bezpartyjna kandydatka do Sejmu z listy społecznej JednejPolski.

Nazywam się Izabella Redlarska. Urodziłam się i wychowałam w Szczecinie.

Jako osoba dorosła i świadoma moich marzeń i pragnień podjęłam decyzję o wyprowadzeniu się z miasta i zamieszkaniu na łonie natury, ponieważ kocham naturę, kocham zwierzęta. To jest mój świat.

Od 17 lat samotnie prowadzę gospodarstwo hodowlane na Mazurach Garbatych.

Ukończyłam Technikum Odzieżowe oraz Studia Hotelarskie, studiowałam też anglistykę i ekonomię. Jestem katoliczką. Mam poglądy wolnościowe oraz narodowe, chrześcijańskie, humanitarne.

Trzykrotnie czynnie uczestniczyłam w wyborach: dwa razy w Szczecinie: raz jako członek komisji wyborczej, drugi raz jako przewodnicząca komisji wyborczej, oraz w Gdańsku jako mąż zaufania Grzegorza Brauna startującego w wyborach prezydenckich w roku 2019 w marcu.

Od 17 lat jestem rolnikiem oraz hodowcą zwierząt gospodarskich i szlachetnych.

Jestem samoukiem. Przez lata przestudiowałam wszystkie dostępne podręczniki do hodowli zwierząt oraz uprawy ziemi i pastwisk oraz sadów, a także warzyw.

Zanim nabyłam kolejne zwierzę najpierw studiowałam szczegółowo i analizowałam podręczniki dotyczące hodowli danego gatunku i gdy już wiedziałam wszystko - wybierałam odpowiednią dla siebie rasę i dokonywałam zakupu. Każdy nowy zwierzak pojawiający się na moim Rancho to wielka radość.

Zakup gospodarstwa na Mazurach umożliwiła mi ciężka praca za granicą na statkach norweskich, gdzie zarobiłam dosyć dobre pieniądze.

Hodowlę zaczynałam skromnie od stada kur i jednej kozy.

Wszelkie oszczędności i środki inwestowałam w gospodarstwo, swoim osobistym kosztem.

W swojej karierze hodowlanej wyhodowałam ponad 50 kóz, 50 owiec, kilka sztuk koni, kilka sztuk bydła mlecznego, hodowałam inne gatunki drobiu takie jak kaczki, gęsi, indyki, perlice - w niewielkich ilościach na własne potrzeby, a także króliki.

Moje gospodarstwo jest gospodarstwem niezmechanizowanym. Staram się prowadzić je metodami tradycyjnymi oraz dostosowanymi do istniejących warunków w jakich przyszło mi hodować zwierzęta.

Zwierzęta hoduję w sposób naturalny, maksymalnie zbliżony do warunków naturalnych chowu. Zwierzęta u mnie mają ogrom wolności i są bardzo szczęśliwe. Kochają mnie, a ja kocham je. Uwielbiam także przebywać wśród roślin, wśród natury. Pasjami uprawiam ogród, a w nim warzywa, owoce i zioła, kwiaty, drzewka owocowe i krzewy.

Owoce mojej ciężkiej, 17 letniej pracy zostały bestialsko zrabowane w środku nocy 3 maja w samo święto Konstytucji w 2018 roku oraz 8 kwietnia 2019 roku w dzień.

Moje hodowle zostały zniszczone przez podłość lewicowych funkcjonariuszy organów ścigania, przez chciwość i podłość lewicowych urzędników, oraz fundacji terrorystycznych zwanych fundacjami pro zwierzęcymi.

Mam silną motywację aby dostać się do Sejmu, albowiem chcę diametralnie zmienić prawo własności tak, aby żaden urzędas nigdy nie miał możliwości wtargnąć na prywatny teren Polaka i splądrować mu jego posesję, jego gospodarstwo, jego dom.

Obecnie toczę ciężkie boje ze zorganizowaną grupą przestępczą, która okradła mnie z mojego inwentarza, a także wspieram dwóch innych rolników, którzy zostali obrabowani ze stada prawie 200 krów. Działam społecznie jako Rzecznik Praw Hodowcy.

Uważam, że tylko na poziomie ustawowym jest możliwe zabezpieczenie podstawowych praw człowieka w Polsce, w tym prawa własności i swobody niczym nieskrępowanego gospodarzenia, dlatego chcę mieć na to prawo wpływ jako poseł i opracowywać niezbędne ustawy.

Z poważaniem,
Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226

http://ranchoderebelle.blogspot.com/

https://www.instagram.com/izabella_redlarska/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!