środa, 21 sierpnia 2019

Cenzura antypolska



Mam blokadę totalną na Twitterze za publikację filmu dokumentalnego z getta Warszawskiego, gdzie widać jak policja żydowska bije i pędzi Żydów do transportu śmierci do Auschwitz.

Film dokumentalny z getta zamieściłam na Twitterze podczas dyskusji z żołnierzami izraelskiego IDF, gdzie udowadniałam im, że Polacy nie brali udziału w Holokauście, ale Żydzi owszem i tak. Prawda u Żydów spowodowała taki wściekły wkurw, że mam dożywotnio zawieszone konto na Twitterze.

Od tamtego momentu wprowadzili takie algorytmy, że nie tylko nie mogę założyć sobie nowego konta na Twitterze, ale również nie mogę założyć sobie nowego konta na Facebooku.

Zaś moje konto na Facebooku to które mam, jest non stop blokowane pod byle pretekstem. Mało tego - dostaję pouczenia również za to, co nie jest złamaniem żadnego punktu regulaminu Facebooka.

Ostatnio dostałam pouczenie za zamieszczenie posta z homo parady, gdzie debil oklejony kolorowymi kutasami paraduje dumnie po ulicy.  Mój post został uznany Jako mowa nienawiści do homoseksualistów, a tam nie było żadnego komentarza do tego foto.  Po prostu pokazałam jak pokazują się homoseksualiści.

Innym razem skasowali mi zdjęcie z czasów wojny, które przedstawiało rzeź Polaków.

Po moim odwołaniu o dziwo to zdjęcie homodebila zostało przywrócone, ale te historyczne nie.

Bana na 30 dni dostałam za komentarz do agresywnych zaczepek stalkerki, która łazi za mną po internecie, atakuje mnie i zniesławia.
Jej ataki na mnie nie kończą się zablokowaniem jej konta, a gdy ja się bronię -jestem ja blokowana.

Ostatnio broniąc się przed kolejnym agresywnym jej komentarzem odpisałam jej, że ma mordę podobną do tej co mi ukradła konie i prawdopodobnie jest jej bachorem i za to dostałam bana na 30 dni. 🙄

Wcześniej Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje czyli ta, która ukradła mi owce, kozy, konie i psy - złożyła wniosek do prokuratury o przejęcie moich nośników danych, bo na tych nośnikach danych mam dowody, że zwierzęta zrabowane z mojego gospodarstwa były w doskonałej kondycji.

Wiosną 8 kwietnia 2019 włamała mi się do domu razem z policją olecką i ukradli mi papierowe dowody do sprawy sądowej, które pokazują, że zrabowane zwierzęta były w bardzo dobrej kondycji i bardzo dobrze traktowane.

Prokuratura Olecka nie zgodziła się na konfiskatę mojego sprzętu i dokumentów z mojego domu, więc poszedł donos na mnie, na rzekome pochwalanie zabójstwa Adamowicza.

Pod tym pretekstem prokuratura z Sejn zarządziła konfiskatę moich nośników. Na polecenie prokuratury z Sejn policja zabrała mi laptopa i smartfona i trzymają, a ja nie mam jak się bronić w sądzie przed oskarżeniami zorganizowanej grupy przestępczej, która ukradła mi zwierzęta i nie mam na czym pracować i nie mam dowodów do sprawy.

W sprawie rzekomego pochwalania zabójstwa Adamowicza byłam przesłuchiwana przez policję olecką i zadane mi było pytanie z listy przygotowanej przez prokuraturę w Sejnach, które brzmiało: Czy jestem sympatykiem Ruchu Narodowego?

Co ich to obchodzi czy jestem sympatykiem Ruchu Narodowego? To nie jest partia zakazana. Całość wygląda na polowanie na ludzi prawicy.

Ci, którzy mnie okradli ze zwierząt zarzucają mi, że jestem sympatykiem ONR-u i dają do zrozumienia, że takim ludziom jak ja należy rabować zwierzęta. Non stop jestem wyzywana od faszystów, homofobów, ksenofobów oraz antysemitów. W komentarzach pod moim blogiem dostaję co rusz pogróżki, wyzwiska wulgarne mniej lub bardziej.

Do kogo mam się zwrócić o zwrot mojego laptopa i smartfona oraz przywrócenie kont na Twitterze i Facebooku?

Indianka prześladowana 🙁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!