wtorek, 20 sierpnia 2019

Środowisko koniarzy zdominowane przez Żydów?



O tym jak bardzo środowisko koniarzy jest zdominowane przez żydów świadczą kretyńskie komentarze do posta, gdzie człowiek zamieścił zdjęcie konia startującego w zawodach, a koń ma na sobie piękne, polskie barwy narodowe.

Proszę sobie wyobrazić, że polskie barwy narodowe są powodem wielkiego bólu dupy wszystkich żydowskich świń. Już są jakieś podjazdy, że zakazane, że nie wolno, że to naruszenie prawa. Zapewne zaraz polecą donosy na tego patriotę.
Będą na siłę wyszukiwać haczyków, żeby ukarać człowieka za to, że manifestuje swój patriotyzm poprzez udekorowanie flagą narodową swojego szlachetnego rumaka.

W tym kontekście nie dziwi, że zostałam tak zlinczowana przez te żydowskie kurwy z revolty i Facebooka, bo ja też nie kryję się z moją miłością do Ojczyzny, z moim patriotyzmem. Żydowskie kurwy zniszczyły moją polską hodowlę koni za to, że jestem Polką. Żona koniokrada Deruchowskiego,  który ukradł moje klacze to żydówka.  Sam mi to powiedział kiedyś.

Apel do Polaków - noście na sobie i ze sobą nasze barwy narodowe biel i czerwień. My Polacy jesteśmy u siebie - Polska to jest nasz kraj. Żydzi są tutaj tylko okupantami. Nie czują się związani ani z krajem, ani z narodem i zawsze występują przeciwko krajowi i przeciwko polskiemu narodowi. Każda polska inicjatywa jest trolowana przez te świnie.  Nie pozwólcie tym łajzom wchodzić nam Polakom na głowę.

Indianka





Wygląda na to, że Żyd to taka menda, która chce Polaków we wszystkim kontrolować i ograniczać naszą wolność oraz zwalczać nasz patriotyzm 😡
Pan Dariusz Wasali jest ewidentnie nękany za to, że jest polskim patriotą.

Polacy, wejdźcie na tę grupę i wesprzyjcie rodaka:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!